Folat

RosaStjerne

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Husker dere å ta folat hver dag? Heldigvis klarer jeg å huske dem da det er andre medisiner jeg også må ta :P

♡Jente 2011
♡April 2015

Ja, har husket det hver dag :) Men den ene dagen så trodde jeg at jeg hadde glemt, så tok en til.. :p

Husker det hver dag. Men ble litt forsinkelswr og slikt når jeg reiste fram og tilbake til Hawaii.

Jepp, tar hver dag :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tar hver dag :) I går kjøpte jeg den vitaminpakken på apoteket som inneholder folat. Fire tabletter hver dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tar hver dag :) I går kjøpte jeg den vitaminpakken på apoteket som inneholder folat. Fire tabletter hver dag :)

Den pakka bruker jeg også nå etter positiv test, men før det tok jeg bare folat tilskudd.

Tar folat hver dag:) gjort det lenge før positiv test:)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Ja! Bruker den pakka nå :) Tok bare vanlig tilskudd før.

Tar også denne vitaminpakken ,men så kvalm jeg blir etter å ha tatt dem... Men det viktigste er babyen :)

Jeg husker å ta det hver dag og, ta det til frokosten. Fikk dessverre ikke begynt på det før jeg visste at jeg var gravid, men håper det går bra fordet...

Den spiser jeg og, så er jeg sikker på at jeg iallfall har de vitaminer jeg trenger i kroppen til babyen.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har en slik pakke fra sist, men brekker meg hver gang jeg tar dem for det er en ekkel smak/lukt på dem så derfor tar jeg bare multivitamin utenom som jeg fikk beskjed av jordmor sist når jeg var gravid med snuppa mi :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Jeg gjør så godt jeg kan. Men det er jammen meg ikke lett å huske på =)

Det står i skapet på badet. Tar den hver kveld før jeg legger meg

...og når jeg tenker på hva konsekvensene kan være av å ikke ta det. Så er ikke vanskelig å huske på....

Jeg har en slik pakke fra sist, men brekker meg hver gang jeg tar dem for det er en ekkel smak/lukt på dem så derfor tar jeg bare multivitamin utenom som jeg fikk beskjed av jordmor sist når jeg var gravid med snuppa mi :)

♡Jente 2011
♡April 2015
Enig i at det er en litt ekkel smak på de...

Back
Topp