Folat

Drømmespira

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Skal vi som e komt til 12+0 slutte å ta folat no? :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Skal vi som e komt til 12+0 slutte å ta folat no? :)

Ja, i følge legen min kan en slutte å ta forlat når du er 12+0:) har lest begge deler på nett, men velger å stole på legen.

Eg kasta resten i boss i dag hehe nå var det stopp holde med klexane å vitaminer

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg spiser opp de jeg har igjen i boksen, det vil si nesten 90 :P Måtte kjøpe ny like før 12 uker, så nå fortsetter jeg bare. Har lest noen studier som sier at folat kan være bra for barnet gjennom hele svangerskapet, og siden jeg ikke har reagert på tablettene på noen måte, syntes jeg det er greit å bare fortsette.

Fra mobil.

Jeg spiser opp de jeg har igjen i boksen, det vil si nesten 90 :P Måtte kjøpe ny like før 12 uker, så nå fortsetter jeg bare. Har lest noen studier som sier at folat kan være bra for barnet gjennom hele svangerskapet, og siden jeg ikke har reagert på tablettene på noen måte, syntes jeg det er greit å bare fortsette.

Jeg sitter også med full boks - kjøpte ny da jeg var ca 11 uker, så jeg får bare fortsette å ta ;)

Nei, men redusere fra 400 til 200 :)

Venter på et lite nurk i februar ♥

Startet på folat i uke 6 så jeg tar bare til det er tomt.

Ok, eg tok no i dag og. Meiner å ha lest at man tar det kun i første trimester! Men om det ikkje e skadelig å ta det lenger so kan eg no tømme brettet :)

Jeg har kjøpt mine på helsekost og de inneholder bare 200mg. Disse har jeg tatt siden 1 mnd før graviditeten. Er det for lite? Bør jeg bekymre meg? :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjøpt mine på helsekost og de inneholder bare 200mg. Disse har jeg tatt siden 1 mnd før graviditeten. Er det for lite? Bør jeg bekymre meg? :-/

Nei det tror jeg ikke :)

Venter på et lite nurk i februar ♥

De anbefaler 400 mg. Du kan ta to tabeletter, da dette ikke er farlig. Det du tar for mye skiller kroppen selv ut. Hilsen ei som tar 1000 mg (egentlig ug)

Venter en liten i februar ❤️

Jeg kommer til å ta frem til etter privat ul som er til tirsdag, da er jeg 12+4 etter min regning. Kan jo være jeg blir satt tilbake noen dager eller no:)

Jeg fikk beskjed av gyn, at det bare er bra å gå på det hele svangerskapet! :) de 3 første mnd er det for barnet, og resten av tiden for deg selv.. :) så jeg fortsetter :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk beskjed av gyn, at det bare er bra å gå på det hele svangerskapet! :) de 3 første mnd er det for barnet, og resten av tiden for deg selv.. :) så jeg fortsetter :)

Så lenge en ikke reagerer på dem så er det jo ikke nå fare å ta dem. Jeg derimot ble dårlig av dem, og gledet meg til å slutte! ;)

Å såpass! :O ja, da forstår jeg at du gledet deg til å slutte på de :) hvordan dårlig ble du av dem?

Å såpass! :O ja, da forstår jeg at du gledet deg til å slutte på de :) hvordan dårlig ble du av dem?

Jeg ble kvalm av dem. Tok ei stund før jeg skjønte at det var dem jeg ble kvalm av men begynte da å ta de på kveldstid. Ble jo bedre da, men ble fryktelig dårlig hvis det tok tid før jeg sovna:/ og da ble det til at jeg gruet meg til å legge meg og ta dem

Det hørtes ikke godt ut! Da er det sikkert deilig å slippe å ta de :)

Back
Topp