Skal vi som e komt til 12+0 slutte å ta folat no?
♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, i følge legen min kan en slutte å ta forlat når du er 12+0 har lest begge deler på nett, men velger å stole på legen.Skal vi som e komt til 12+0 slutte å ta folat no?
Jeg spiser opp de jeg har igjen i boksen, det vil si nesten 90 Måtte kjøpe ny like før 12 uker, så nå fortsetter jeg bare. Har lest noen studier som sier at folat kan være bra for barnet gjennom hele svangerskapet, og siden jeg ikke har reagert på tablettene på noen måte, syntes jeg det er greit å bare fortsette.
Jeg har kjøpt mine på helsekost og de inneholder bare 200mg. Disse har jeg tatt siden 1 mnd før graviditeten. Er det for lite? Bør jeg bekymre meg? :-/
Sent from my iPhone using BV Forum
De anbefaler 400 mg. Du kan ta to tabeletter, da dette ikke er farlig. Det du tar for mye skiller kroppen selv ut. Hilsen ei som tar 1000 mg (egentlig ug)Jeg har kjøpt mine på helsekost og de inneholder bare 200mg. Disse har jeg tatt siden 1 mnd før graviditeten. Er det for lite? Bør jeg bekymre meg? :-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Så lenge en ikke reagerer på dem så er det jo ikke nå fare å ta dem. Jeg derimot ble dårlig av dem, og gledet meg til å slutte!Jeg fikk beskjed av gyn, at det bare er bra å gå på det hele svangerskapet! de 3 første mnd er det for barnet, og resten av tiden for deg selv.. så jeg fortsetter
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg ble kvalm av dem. Tok ei stund før jeg skjønte at det var dem jeg ble kvalm av men begynte da å ta de på kveldstid. Ble jo bedre da, men ble fryktelig dårlig hvis det tok tid før jeg sovna:/ og da ble det til at jeg gruet meg til å legge meg og ta demÅ såpass! :O ja, da forstår jeg at du gledet deg til å slutte på de hvordan dårlig ble du av dem?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app