Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
oj! las nettopp folat på en side, og kom på at jeg har glemt å ta folat denne uken!!!! hjelpe meg!!! tror dere det går galt nå?.. får hive i meg en tablett når jeg husker på det!! burde ha skrevet det på huskelapper, i mitt surrette lille hode:P
Eg trur absolutt ikkje det går galt sjølv om du ikkje har hugsa å ta folat ei veke. Men, det var jo bra du kom på det, og fekk starta opp igjen med det :o))
D går bra sjøl om du glømme å ta folat ei uke vil æ tru,så læng du har tatt på forhånd å bynne på igjæn på Fredag Kjenne mang som itj har tatt folat i heile tatt å dæm har fått perfekt onga :))
Det går nok helt fint!! Er jo noen som ikke vet de er gravide føre de kanskje er 12uker. Og de får friske barn:) Så atdu har glemt 1uke skulle ikk hvert noe problem:) spis masse sun mat med det i frem til du får tak i.
Det går bra skal du se :) I mitt første svangerskap fikk jeg slik ekstrem svangerskaps kvalme. Lå på sykehuset og greier. Da fikk jeg ikke i meg noe særlig folat, fikk riktignok noe vitamin sprøyer på sykehuset, men det gikk bra alikevel. :) Snakka litt med min fastlege om det da, og han sa at det går som regel bra selv om man ikke får i seg hele tiden.
Det går som regel bra! Dette svangerskapet var ikke planlagt, så jeg har bare spist folat fra jeg var 3 uker på vei! Forrige gang hadde jeg tatt i 21 måneder.