folat

tja, uansvarlig... nja.... altså... har du en god grunn til å ikke gjøre det? Siden alt av helsepersonell absolutt anbefaler det, og du mener at du vet bedre? Eller anser du det som helt ut forsvarlig å ignorere all gjeldende ekspertise, og at det derfor er totalt urettferdig å påpeke at du har gjort det?

Vagt nysgjerrig, og forsøker å holde et så åpent sinn som mulig...

ORIGINAL: *Stella*

tja, uansvarlig... nja.... altså... har du en god grunn til å ikke gjøre det? Siden alt av helsepersonell absolutt anbefaler det, og du mener at du vet bedre? Eller anser du det som helt ut forsvarlig å ignorere all gjeldende ekspertise, og at det derfor er totalt urettferdig å påpeke at du har gjort det?

Vagt nysgjerrig, og forsøker å holde et så åpent sinn som mulig...

WTF????[8|]

Synes ikke det der var et åpent sinn altså!
Du dømmer meg jo nedenom og hjem her!

Har ALDRI sagt jeg vet bedre, og hvor sier jeg at jeg ignorer det?????

Men jeg trekker  meg bare ut av denne tråden, for jeg er ikke intr. i å få såååå mye hets for folat altså[;)]
Sorry[8D]

Jeg sier jeg prøver å gå inn med et åpent sinn, og spørr...

Når alle råd sier man bør, og du sier du ikke gjør det (selv om du i alle fall åpenbart NÅ vet at rådene tilsier det), hvordan er det da at du ikke ignorerer dem? Og om du ikke vet bedre enn alle råd, hvorfor gjør du det da?

Jeg spørr, fordi jeg oppriktig lurer, IKKE for ¨å fordømme. Men jeg lurer oppriktig på hvordan du har kommet frem til denne konklusjonen, og etter distt siste innlegg også hvordan du er kommet frem til at det ikke er å ignorere eller anta at du vet bedre hva som er best for deg.

Jeg LURER OPP RIKTIG, jeg fordømmer ikke.

(ikke før du kommer med svarene i alle fall, men det gjør du vel ikke, siden du trekker deg ut)

Back
Topp