Flamingo85 Blir kjent med forumet 4 Jul 2010 #21 Jeg spurte lege min sist, og hun sa at jeg ikke fikk lov til å fortsette å ta det nå, fordi det var kreftfremkallende, så skulle slutte etter 12 uker.
Jeg spurte lege min sist, og hun sa at jeg ikke fikk lov til å fortsette å ta det nå, fordi det var kreftfremkallende, så skulle slutte etter 12 uker.
Primrose Forumet er livet 4 Jul 2010 #22 ORIGINAL: turteldue ORIGINAL: Primrose trodde man sku ta det hele første trimester jeg... men hvor lenge er det? de første 12 ukene er trimester 1 hihi! takk for oppklaringen [:D]
ORIGINAL: turteldue ORIGINAL: Primrose trodde man sku ta det hele første trimester jeg... men hvor lenge er det? de første 12 ukene er trimester 1 hihi! takk for oppklaringen [:D]
N Natalie og Auroras mamma Spire i magen <3 4 Jul 2010 #23 Takk for mange svar! Tok den siste 12+1 jeg, begynner heller på et annet kosttilskudd for gravide, som inneholder en mindre dose folinsyre[;)]
Takk for mange svar! Tok den siste 12+1 jeg, begynner heller på et annet kosttilskudd for gravide, som inneholder en mindre dose folinsyre[;)]
jealie28 Gift med forumet 4 Jul 2010 #24 ORIGINAL: Sisken Har ikke tatt en eneste folattablett med noen av mine barn jeg[8|] Men ikke heng meg for det da jenter[;)] Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii??? fyttil, for en dårlig mor!! NEIDA[:D] Ikke jeg heller....
ORIGINAL: Sisken Har ikke tatt en eneste folattablett med noen av mine barn jeg[8|] Men ikke heng meg for det da jenter[;)] Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii??? fyttil, for en dårlig mor!! NEIDA[:D] Ikke jeg heller....