Folat, omega 3 og vitaminer

Jeg bruker "Gravid pakken" fra apoteket. Ble utrolig kvalm av multivitamintabletten:confused3, men fant ut at jeg slipper det hvis jeg spiser litt mat samtidig som jeg hiver i meg tablettene. :)
 
Jeg tar kun folat, men lurer på om jeg skal begynne på omega-3 også. Alt annet satser jeg på å få i meg gjennom kosten :)
 
Kjekt med bilde, litenurk :) Legger likegodt ut bilde av det jeg tar også. Ser at det er ganske likt, med noen små forskjeller. Jeg tar i tillegg omega3.

Jeg tror jeg gikk på mine en drøy måneds tid før jeg ble gravid. Når begynte dere?

image.jpg
 
Jeg har tatt folat og omega3 (og i perioder multivitaminer) siden vi begynte å prøve, så i omtrent 9 måneder :p bør være godt rusta da! Tar nå kun folat og omega3. Men har bare noen få folat piller igjen, så vurderer å kjøpe gravidpakken på apoteket :)
 
Jeg brukte gravidpakken litt forrige gang men ble så vanvittig kvalm av dem så måtte slutte :) er en av de brune tablettene oppi der som får magen min til å vrenge seg hehe. Så her blir det bare forlat, tranpiller, b vitaminer og en gang i blant jern :)
Leste at man ikke skal ta jern dersom man ikke trenger det så sluttet igrunnen med det siden jeg ikke har fått påvist noe jernmangel.
Den brune synes jeg er skikkelig god...sikkert fordi alt anna smaker høgg om dagen....

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp