Folat og Omega3

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Merker at det er vanskelig å få tatt det jeg skal av folat og omega 3 om dagen. Spyr som en gris. Og de omega 3 tablettene er IKKE deilige å få i retur, foråsidetsånn :( Den fiskesmaken gjør jo alt bare hundre ganger verre! Kan jo eventuelt droppe Omega3, men jeg brekker meg med en gang jeg har svelget ned tabletter - uansett hvilken av dem..
Flere som sliter med å få tatt tablettene? :p

Du kan ta d-vit tabletter. Det er vel mye pga D vitamin at man tar disse fiskepillene.
Jeg tar folat og d vitamin. Så langt som vi er kommet nå så bør man vel begynne å ta multivitamin tilskudd.:)

Kunne skrevet samme tråden selv, for har det akkurat som deg :P Jeg har hoppet over tablettene de aller verste dagene siste uka, men igår og idag tvang jeg dem i meg. Vurderer å droppe omega 3 jeg også..! Skal til jordmor på ultralyd ++ imorgen, så tenkte å høre med henne om det er nødvendig å ta alt enda, eller om jeg kan trappe ned litt..

Jeg tar kun d vitamin pille selv. Den er liten og hvit og smaker ingenting. Kan knuse de i syltetøy, så merker du ingenting :)

Amen! Tok de slavisk i begynnelsen, men har nesten ikke fått de i meg de siste 3 ukene :/

Back
Topp