AbsoluttPINK Gift med forumet 14 Apr 2009 #1 Noen som bruker Fokus bank?i såfall fornøyd? vurderer og flytte over til dem...
shannon Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP Augustlykke 2015 14 Apr 2009 #3 Jeg har fokus og er sånn passe fornøyd.. ser de ikke er de første til å sette ned renta, og Nordea har bedre nettbank hvertfall..[;)]
Jeg har fokus og er sånn passe fornøyd.. ser de ikke er de første til å sette ned renta, og Nordea har bedre nettbank hvertfall..[;)]
AbsoluttPINK Gift med forumet 14 Apr 2009 #4 ORIGINAL: shannon Jeg har fokus og er sånn passe fornøyd.. ser de ikke er de første til å sette ned renta, og Nordea har bedre nettbank hvertfall..[;)] okei,lurte litt på nettbanken.... har ikke lån så renta bekymrer meg ikke så mye nå....men det kommer jo
ORIGINAL: shannon Jeg har fokus og er sånn passe fornøyd.. ser de ikke er de første til å sette ned renta, og Nordea har bedre nettbank hvertfall..[;)] okei,lurte litt på nettbanken.... har ikke lån så renta bekymrer meg ikke så mye nå....men det kommer jo