Foekjølelse og festing av egget

Navaje

Forelsket i forumet
Jepp, i dag er det akkurat en uke siden el og i går kom forkjølelsen for fult. Er alt håp ute nå? Eller har noen opplevd å bli gravid selv med forkjølelse?
 
Jeg blir visst kun gravid de syklusene jeg er syk :hilarious:

Ene gangen hadde jeg kraftig influensa som også gjorde at jeg fikk senere el, som gikk over til en heftig bihulebetennelse som jeg hadde til over ikm.
 
Pga immunsystemet. Hørt at om en blir syk er immunsystemet "opptatt" med å ordne opp i kroppen og da blir ikke et evt egg prioritert.. Om det er sant aner jeg ikke.
Mest sannsynlig ikke så lenge det bare er noe du har hørt. Folk har blitt gravide i alle mulige situasjoner.
 
Pga immunsystemet. Hørt at om en blir syk er immunsystemet "opptatt" med å ordne opp i kroppen og da blir ikke et evt egg prioritert.. Om det er sant aner jeg ikke.

Da burde det vel egentlig heller være positivt å være syk.. Det er jo flere som opplever at et aktivt immunsystemet gjør at kroppen støter bort egg fordi at det er noe "fremmed".

Tror dette er slike detaljer det er lett å henge seg opp i, men som egentlig er uvesentlige.
 
Back
Topp