Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pga immunsystemet. Hørt at om en blir syk er immunsystemet "opptatt" med å ordne opp i kroppen og da blir ikke et evt egg prioritert.. Om det er sant aner jeg ikke.Hvorfor skulle det være et problem egentlig? Aldri hørt om.
Mest sannsynlig ikke så lenge det bare er noe du har hørt. Folk har blitt gravide i alle mulige situasjoner.Pga immunsystemet. Hørt at om en blir syk er immunsystemet "opptatt" med å ordne opp i kroppen og da blir ikke et evt egg prioritert.. Om det er sant aner jeg ikke.
Pga immunsystemet. Hørt at om en blir syk er immunsystemet "opptatt" med å ordne opp i kroppen og da blir ikke et evt egg prioritert.. Om det er sant aner jeg ikke.
Jeg hadde lungebetennelse når jeg ble gravid med min yngste det gikk fint!
Hvordan i alle dager orket dere å ha sex da?Jeg blir visst kun gravid de syklusene jeg er syk
Ene gangen hadde jeg kraftig influensa som også gjorde at jeg fikk senere el, som gikk over til en heftig bihulebetennelse som jeg hadde til over ikm.
Må man så må manHvordan i alle dager orket dere å ha sex da?
Hvordan i alle dager orket dere å ha sex da?
Hvordan i alle dager orket dere å ha sex da?