Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vugge
Edderkopper!..
Svimer av rett og slett..[&:] Prøvde terapi men funka dårlig det og.
Så da har jeg vel fobi mot Australia også da for der er det sinnsykt mange av dem[&:][8|][&o]
Også mot gangbruer høyt over vann med barnevogn har jeg funnet ut!... Sliter nå som mamma har flytta til ei øy som man må gå over ei bru for å komme til.. Livredd for at den skal knekke rett og slett..[8|]
ORIGINAL: avelilith
ORIGINAL: ElisabethRB
ORIGINAL: maric
jeg har fobi for edderkopper[&:][&:][&:] helt sånn nesten besvime fobi..!
Du vet at vi i gjennomsnitt spiser 7 edderkopper i året, mens vi sover??
Det kalles en "Urban myth" og er bare tull!!! De krabber liksom ikke i munnen til folk for å la seg spise... det er helt mot deres natur!!!
Heldigvis, fordi jeg er nemlig også hysterisk redd for edderkopper! [:D]
Samt sprøyter, tannleger og dokker (av alle ting.... gir meg bare creeps!!! Spesiellt sånn porselensdokker.... brrr....).
jeg har fobi for edderkopper[&:][&:][&:] helt sånn nesten besvime fobi..!
Du vet at vi i gjennomsnitt spiser 7 edderkopper i året, mens vi sover??
jeg skal si deg det att jeg en stund lå å sov med munn bind og ørepropper!!! men gjør ikke det nå lenger altså..
Jeg ler så jeg holder på å tisse på meg her
Er liiivredd for veps, så jeg kan være litt av et syn på sommerstid, løper unna og fekter med armene.. Generelt insekt som flyver og summer forbi ørene mine får jeg grøsninger av..[:o]
Spesielt vepser/bier/klegg og
edderkopper. Jeg er også livredd haier. Min største skrekk er å bli spist av en hai [:-]
men den skrekken deler jeg vel med alle [:D]ORIGINAL: Leahsinmamma
Jeg er LIVREDD for frosker.. Fysj, for et jævlig dyr...
Jeg gikk med lommlykt i veska når jeg var yngre for å se de langs veien.. Så sikkert kjempesmart ut..
Har også veldig høydeskrekk og blir svimmel og kvalm bare jeg ser noe som er høyt over bakken...
ORIGINAL: avelilith
ORIGINAL: Leahsinmamma
Jeg er LIVREDD for frosker.. Fysj, for et jævlig dyr...
Jeg gikk med lommlykt i veska når jeg var yngre for å se de langs veien.. Så sikkert kjempesmart ut..
Har også veldig høydeskrekk og blir svimmel og kvalm bare jeg ser noe som er høyt over bakken...
Hehe, så bra at vi bare har padder i Norge da!!! [;)]