*Fnis* Går det virkelig ann...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Sov på sofan i ettermiddag rett etter jeg hadde spist middag :)
Og hadde en litt komisk drøm der jeg, min samboer og min mamma satt høyt oppe i en fjellkjede og spiste HAUGEVIS med wienerpølser med masse ketchup, rekesalat og sprøstekt løk...og jeg var så ubeskrivelig sulten! :O Så ble jeg vekket av samboer og da var jeg en smule kvalm for å si det mildt! :p :D hoho...
Denne gangen har kroppen min gått helt amok når det gjelder mat...syns jeg spiser hele tiden og er kvalm når jeg ikke spiser :p :hilarious:
 
Sov på sofan i ettermiddag rett etter jeg hadde spist middag :)
Og hadde en litt komisk drøm der jeg, min samboer og min mamma satt høyt oppe i en fjellkjede og spiste HAUGEVIS med wienerpølser med masse ketchup, rekesalat og sprøstekt løk...og jeg var så ubeskrivelig sulten! :O Så ble jeg vekket av samboer og da var jeg en smule kvalm for å si det mildt! :p :D hoho...
Denne gangen har kroppen min gått helt amok når det gjelder mat...syns jeg spiser hele tiden og er kvalm når jeg ikke spiser :p :hilarious:
Hehe! Jeg har også sinnsyke drømmer for tiden :p natt til i går drømte jeg at gubben anskaffet seg en "2. Kone", men så ble han lei av sjalusien min at han faket sin egen død for å komme unna meg!xD jeg var så lettet når jeg våknet at jeg begynte å gråte!:p
 
Back
Topp