Mamma-03-06-13-17
Forumet er livet
Ja etter 2 SA og cyste på eggstokk + blødning i buken i høst har jeg god margin for å få hjelp. Har i tillegg periodevis høyt blodtrykk.Be om tidlig ultralyd? Krysser fingrene for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja etter 2 SA og cyste på eggstokk + blødning i buken i høst har jeg god margin for å få hjelp. Har i tillegg periodevis høyt blodtrykk.Be om tidlig ultralyd? Krysser fingrene for deg
Da ville ikke jeg ventet så lenge før jeg tok kontakt er det for tidlig til å se særlig kan du jo bare få en ny?Ja etter 2 SA og cyste på eggstokk + blødning i buken i høst har jeg god margin for å få hjelp. Har i tillegg periodevis høyt blodtrykk.
Ja ;-) er iallefall ikke tegn til blod nåDa ville ikke jeg ventet så lenge før jeg tok kontakt er det for tidlig til å se særlig kan du jo bare få en ny?
Det går bra. Ikke noe mer spottingHvordan går det?
Det går bra. Ikke noe mer spotting
Nei fikk ikke time før den 20.juniVært hos legen? Jeg blødde litt i uke 5, har ikke vært hos legen selv. Føler at alt er bra, men skal bestille en UL etter uke 9 en gang tenker jeg.