Fml,tror det ender med ny SA

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
:-( våkna kl 4. Utrolig kvalm og murringer som kommer og går :-( og på do var det litt rosa på papiret. Er ikke øm i puppene heller og tar det som et dårlig tegn :-( Har tatt 2 paracet så får vi se an dagen.. :-( var så travelt på jobb i går,så er vel det som har trigga det.....

Kan stress trigge en sa? Trodde ikke det var noe en selv kunne gjøre fra eller til mtp det...

Krysser fingrene for deg!! Håper alt går bra!

Litt rosa på papiret trenger ikke bety noe, men skjønner du blir nervøs! Krysser fingrene for at det går bra med deg :)

Har litt rosa på papiret i dag jeg også håper det går bra likevel.

Puppene mine slutta også å være ømme i går. Men tok en test og den var litt sterkere enn den forrige. Skal til legen i dag og måle HCG.

Du kan jo ta en test hvis du har flere liggende?

-stor klem fra meg-
men husk at murringer, og kvalme også kan bety at livmorutvider seg. og rosa på papiret kan lett bety rifter i slimhinnen. Ta kontakt med fastlegen din i dag og be om å få målt HCG stigningen (totalt 3 prøver) slik at du kan få ro i sjelen.

-stor klem fra meg-
men husk at murringer, og kvalme også kan bety at livmorutvider seg. og rosa på papiret kan lett bety rifter i slimhinnen. Ta kontakt med fastlegen din i dag og be om å få målt HCG stigningen (totalt 3 prøver) slik at du kan få ro i sjelen.
Får nå bare se utover dagen. Er det en begynnende SA skjønner jeg fort det...

Hadde ikke du en liten blødning en annen dag også? <3 med første blødde jeg fra uke 5-9, og han løper rundt her nå som en aktiv 14 mnd gammel gutt :)

Har lagt i senga i heile dag. Er så kvalm. Det murrer ikke like mye som i natt og har ikke spottet mer heldigvis. Lover godt men kjenner jeg har lyst til legen snart..

Back
Topp