Flytur!!

K

Koffert

Guest
Jeg er litt redd.. Jeg skal fly idag. Kun en times flytur,, men likevel,. Metalldetektoren, leting, landing, stråling osv... Hvor trygt er det egentlig med tanke på at jeg kun er 4+3...???
 
Flott!! :) dette var visst en liten forsmak på hvordan jeg kommer til å bli i svangerskapet (og sikkert etterpå) ; hysterisk!!! Hahaha :p
 
Hehe. Det er egentlig ganske får ting man ikke kan gjøre. Det viktigste er kanskje kostholdsrådene, slik jeg ser det. Så er det jo mer fysiske ting å passe på etter hvert :)
 
Ja angående de kostholdsgreiene.. Fy det er mye å sette så inn i!! Noen som har en bra bok eller noe å anbefale? Egentlig en bok generelt om svangerskapet osv som stikker seg litt ut fra mengden av alle svangerskapsbøker..??
 
Jeg var 13 uker på vei når jeg fløy fra Norge til Australia, og 15 uker på vei tilbake, deeeeeet var lang flytur det. Men ungen kom ut frisk og rask ;)
 
Bare gå inn på matportalen.no og les om mattips til gravide. Det er alt jeg forholder meg til. Helsemyndighetenes anbefalinger.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp