Jozo
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sommerfuglene
JuniJubel2021
✨️Julestjernene2023✨️
Så godt å høre flere solskinnshistorier, det hadde jo virkelig vært flott om selger ombestemmer seg! Selger her skal flytte bra byen, flyttebil er bestilt til 11 juli er informasjonen jeg fikk fra megler når jeg var på visning så hun har jo ikke allverdens tid på seg. Megler sa de ville prøve seg på en fellesvisning til først og fremst.Vi fikk avslag på vårt bud på det huset vi bor i nå. Det lå først i 3.350 for 10 år siden, så gikk de ned til 3.150. Vi bød 2.850, eneste budgiver. Gammelt hus med bare 2 soverom slik planløsningen var den gang. Jaja. Så gikk vi videre og bød på en annen bolig, hvor vi tapte budrunden. Her gikk vi til 3 mill blank, men den dag i dag er jeg jammen glad vi tapte (flere årsaker, bla beliggenhet og ny regulering av området, skolevei mm). Et par uker senere kontaktet megler oss og lurte på om vi fortsatt var intr i huset vi bød på først. Forsåvidt var vi det, endre opp med å sammenlikne alt vi fant med det huset. Selger ønsket da å komme med motbud og vi fikk huser for 2.920. 70k over vårt bud, men 230k under ny prisantydning. Alt er mulig!
Vi var vel også heldige fordi selger hadde allerede kjøpt nytt og MÅTTE selge så fort som bare det. Vet ikke med selger hos dere? En venninne bød på en bolig, men den selges ikke for under prisantydning, de selger bare og flytter kun hvis de får antydning eller mer, hvis ikke trekker de heller huset fra markedet fordi de egentlig har det greit, de vil bare «lodde markedet» og kjøpe noe større hvis de tjener på det. Så det har jo også litt å bety.