Flytting

VeraSverige

Betatt av forumet
Er det noen som har tenkt å flytte i år? Før eller etter babyen kommer? Vi skal flytte, og jeg lurer på om det er best å vente til etter fødselen, eller å ta det før.

Vi flytter om 2 uker :) fra hus til leilighet, så vi får mye mindre plass, men tenker at det er helt greit foreløpig! Selve flyttingen blir nok ikke noe problem, men unngår veldig tunge løft!

Vi må flytte, da hun vi egentlig langtidsleier av plutselig måtte ha leiligheten selv igjen.. Skal prøve å finne noe nytt så fort som mulig, har lyst til å være godt på plass når babyen kommer! :)

Vi skal nok flytte innen mars er omme. Men enten blir det bare rett nedi gata, i en større leilighet, eller så blir det 50 min unna, men vi har leilighet gjennom jobben til samboer, så ingen utgifter, og møblert, så er bare nedpakking av klær og noe kjøkkengreier, og kontoret mitt. Har en leilighet med alle våre ting i på min hjemplass :) å flytte gjør liksom ikke så mye når man ikke har møbler. Derfor vi også drøyer med å kjøpe tingene vi skal ha til baby og på babyrom.

Mannen min søker jobb, og vi skal faktisk flytte til Danmark (fra Sverige), så det er ikke en liten flytting. Men det kommer an på når han får jobb der (han er dansk).

Vi bygger hus og krysser alle fingre for at vi er inne FØR fødsel :p

Vi bygger 4-mannsbolig som egentlig skulle stå ferdig til høsten. Men nå ser det ut som den står ferdig ila. sommeren. Så vi er veldig spent på om det blir før eller etter babyen er kommet :P

Her er det bare en av oss som skal flytte. Barnefar er svensk og er i gang med klargjøring for salg av hus i Sverige, for å flytte til meg. Graviditeten ble planlagt utfra når det var sannsynlig at flytting var ferdig gjennomført, men vi fikk litt mindre slingringsmonn enn forventet når det blei klaff på første forsøk ;) Vi håper at salget går som smurt og at flytting blir før fødsel, men stresser ikke om vi må ta det etterpå. For oss som allerede har et møblert hjem for oss alle, så er det jo uansett mye mindre stress enn for andre som skal flytte alt de eier og har.

Håper å få flyttet ila året men helst før juli....men begynner å se mørkt ut... Vi må få kausjonist på plass og få klar signal i banken for å by...
så her begynner vi forhåpentligvis skikkelig å se I midten av mars!

Vi har akkurat flyttet til en større leilighet :) Tenkte det var greit å finne noe større i god tid før nurket kommer :)

Vi skal flytte på oss innen 1 juni. Blir knapt iogmed at det da ikke er lenge til jenta vår kommer, men her vil vi ikke bo med barn (for lite og veldig upraktisk mpt plass og barn) så da må vi finne en større leilighet. Samboer har bare sagt at han fikser selve flyttingen, for jeg får ikke bære noe :p Så han sender meg vel bort en helg og fikser alt ;)

Ja, jeg har også sagt at jeg ikke kan hjelpe til så mye med flyttingen enten det blir før eller etter... Kanskje vi får profesjonell hjelp. Er også uvanlig rolig for tiden, gravidhormoner kan være bra av og til! Stresser ikke så mye.

Da ble det visst flytting bare 50-100 meter lengre ned i veien for oss, og vi blir på Lillehammer på ubestemt tid. Deilig å ha planen klar for de neste årene. Blir nok til at jeg flytter mest, ettersom jeg har mest fritid! :) men jeg er ikke redd for å løfte tungt da. Løftet jo senest på torsdag 80kg i markløft, og jeg skal bare løfte noen esker med klær og litt sånne ting, så det går nok veldig bra :D

Vi fikk endelig leilighet i boks i går etter flere mnd med leting :) Vi skal leie og flytter inn rundt 1. mai. Deilig å ha en bekymring mindre!

Last edited:
Ja kjøpt hus og overtar 1.juni. Flytter rett før termin. Stress, men sånn ble det nå bare.

Vi flytter til fredag. Kjøpt hus som vi holder på å pusse opp, så nå er soverommene ferdig til å fylles opp med møbler fra leiligheten vår. Kommer til å bo hjemme hos mamma frem til vi er ferdig med oppussingen :) Regner med å være ferdig med alt til seinest 1mai :)

Skal ikke flytte, men pusser opp hele huset :p stress! Håper de blir ferdig til sommer :)

Back
Topp