flytting

Caymaz

Forelsket i forumet
Vi driver og pakker her. Skal flytte i ny leilighet om en uke ca.

Hvor forsiktig skal man være i flytteprosessen?? med tunge løft osv....??
Jeg har ikke lyst til å gjøre noe som kan sette min lille spire i fare.

Siden dette er første, så kan jeg vel også opplyse om at jeg overanalyserer og grubler ganske mye her jeg sitter om alle slags mulige ting :)

Man kan ikke løfte på seg en abort! Heller ikke hoppe det ut..hehehe :)

Så tror ikke du skal være redd for det? Hva skal alle mammaer fra før av ha gjort da dersom man ikke kunne løftet tungt? Vi må jo bare di rakrane våre uansett.

Men det du kan tenke på er at du selv skal kjenne på kroppen hva du syns er greit, trenger kanskje ikke å bære sofaen liksom hvis du syns det er ubehagelig.. Uansett så har jeg full tro på at kroppen sier ifra dersom det er noe den mistrives med!

hehe, neida....er vel bare jeg som er overbekymret :P

Men greit å få bekreftet med teskje alikevel :)

Dont worry:) Lille spiren din klarer seg nok bedre enn du tror. Bare vær forsiktig med mage å ryggen så blir nok alt bra:)

Selv så løfter jeg en del tunge ting på jobb sånn til og fra. Gjrode det forrige gang også uten å merke noe spesiell ubehag. Men tror du mest må kjenne på kroppen hvor sliten du blir.
Løft ivei, men kjenn på kroppen om du blir sliten eller får vondt i ryggen eller no. Da tror jeg at jeg hadde tatt meg en god hvil og pust i bakken. Eller evt. latt mannfolket gjøre resten.

Tror det viktigste bare er å kjenne sine begrensninger, du tremger jo ikke bære det som er tyngst og ta pauser når du føler for det!! 

Så lenge du ikke har en risikograviditet så kan du bære:) 
(risikograviditet er når man har hatt 3 ell fler aborter..)

Back
Topp