flytting :D

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
nå dro gubben min og kompisen våres ut for å handle det vi skal ha av møbler og diverse :)

nå sitter jeg hos svigermor alene, men prøver å holde ut :( ikke så lett når hun toppet kaka igår ...

så nå sitter jeg her inne hos dere snupper <3 med musikk på ørene :)

nå dro gubben min og kompisen våres ut for å handle det vi skal ha av møbler og diverse :)

nå sitter jeg hos svigermor alene, men prøver å holde ut :( ikke så lett når hun toppet kaka igår ...

så nå sitter jeg her inne hos dere snupper <3 med musikk på ørene :)

Uff,hold ut. Det nærmer seg :)

Lurt med musikk på øra da ;)

Uff,hold ut. Det nærmer seg :)

Lurt med musikk på øra da ;)
jeg holder så vidt ut :/ jeg er veldig hormonell og tyr til gråt veldig fort. kjenner bare tanken på at hun åpner kjeften på den måten for tårer til å nesten komme ....
jeg har høy musikk på ørene :D

jeg er på gråten hele tiden idag :/ savner gubben min og...

Uff.. det er slitsomt å ha det sånn.. trøste deg med at du bare er noen timer fra å flytte fra svigermor hvertfall :)
jeg vet ikke helt hvorfor jeg gråter engang :p ja :D det skal bli super godt :) tar jo med alt sammen fra henne idag, så gubben og svigerfar kan hente det andre hos henne i morgen og jeg være hjemme hos oss :D

nå er jeg DRITTLEI !!!! :/ ting går ikke som planlagt...... pga han som skulle hjelpe oss tørr ikke kjøre meg henger :( FY FAEN I HELVETTE !!!! jeg skal faen ikke være her hos svigermor lenger enn til i ettermiddag :'( ææææææ.... lyst til å legge meg ned å hyl gråte akkurat nå.....

skal prøve å få lånt varebil.... hormoner er så gøy i slike situasjoner :/ blææææ..... dagen er bare ræva nå :'(

det blir ikke noe flytting idag :'( ..... kan bare drite i hele leiligheten :(

Ser du noe lys i tunellen? Har hverken du eller sambo lappen? Finnes sikkert flyttebyrå som kan hjelpe dere, er jo ikke høysesong for sånt nå så kanskje dere slipper billig unna? Og noen butikker har leveringstjeneste, sånn at store møbler kan kjøres hjem av dem dere kjøper dem av. Bare noen tips til ting dere kan sjekke ut :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ser du noe lys i tunellen? Har hverken du eller sambo lappen? Finnes sikkert flyttebyrå som kan hjelpe dere, er jo ikke høysesong for sånt nå så kanskje dere slipper billig unna? Og noen butikker har leveringstjeneste, sånn at store møbler kan kjøres hjem av dem dere kjøper dem av. Bare noen tips til ting dere kan sjekke ut :)

jeg har lappen :) men får ikke lov å kjøre pga energien osv.. :/ vi har sjekket det ut :) skal få amøbler til å kjøre ting hjem til oss, men det som er, er at jeg ikke orker svigermor det er det store dilemma :( hormonene er ganske rolig nå og vi har bestemt at vi reiser bort så jeg kan slappe av idag :)

Hæ? Hvorfor tør han ikke kjøre??
Lurt å reise bort litt da :)
Jeg hadde blitt gal! Jeg blir veldig følsom når jeg er sliten og da går jeg fort i kjelleren. og det er når jeg ikke er gravid.. hvis jeg hadde hatt det sånn som deg så hadde jeg kjøpt meg månedskort på bussen og bare kjørt rundt for å slippe svigermor! Uff. Håper dere får flytta så fort som mulig!

Hæ? Hvorfor tør han ikke kjøre??
Lurt å reise bort litt da :)
Jeg hadde blitt gal! Jeg blir veldig følsom når jeg er sliten og da går jeg fort i kjelleren. og det er når jeg ikke er gravid.. hvis jeg hadde hatt det sånn som deg så hadde jeg kjøpt meg månedskort på bussen og bare kjørt rundt for å slippe svigermor! Uff. Håper dere får flytta så fort som mulig!
Vet ikke -.-
Såpass hehe ! Ja men legen har bedt meg være i ro til bløding har stoppet.
Slapper av nå for første gang idag !
Vi skal nok få ordnet det til mandag :-)

Back
Topp