Er utrolig irriterende, spesielt når ting med vilje blir publisert her for å i det hele tatt få svar. Skjønner at man ønsker å spre aktivitet, men for min del kommer det til å virke mot sin hensikt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig... Det er ikke SÅ mye aktivitet at det hadde gjort noe å la trådene stå her en stund hvertfallHelt enig!! Når jeg spør om ting på generelt, så spør jeg om det der fordi det er der folk svarer.. I de andre gruppene kommer det ikke svar..
Ja, ikke sant!! =) Nå har mine fått stå noen timer, som regel, men trenger jeg råd om noe, er det ikke alltid like lett å få det fra flere hold på den tiden..Enig... Det er ikke SÅ mye aktivitet at det hadde gjort noe å la trådene stå her en stund hvertfall
Enig i den!Er utrolig irriterende, spesielt når ting med vilje blir publisert her for å i det hele tatt få svar. Skjønner at man ønsker å spre aktivitet, men for min del kommer det til å virke mot sin hensikt.
Jeg syns da man får masse svar på underforumene... Ser ikke problemet.
Jeg retter på meg selv og vil si det er overraskende mange svar på underforumene... La merke til det nå som jeg henger der litt mer selv!Enig.
Er ikke alltid jeg får så fantastisk mye svar på innleggene jeg legger ut på generelt heller.
Ofte er det så mye tråder på generelt at det blir lite svar . Må jo da være mye bedre at de flyttes dit de skalEnig.
Er ikke alltid jeg får så fantastisk mye svar på innleggene jeg legger ut på generelt heller.