Flytting av tråder.

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Er utrolig irriterende, spesielt når ting med vilje blir publisert her for å i det hele tatt få svar. Skjønner at man ønsker å spre aktivitet, men for min del kommer det til å virke mot sin hensikt.

Helt enig!! Når jeg spør om ting på generelt, så spør jeg om det der fordi det er der folk svarer.. I de andre gruppene kommer det ikke svar..

Helt enig!! Når jeg spør om ting på generelt, så spør jeg om det der fordi det er der folk svarer.. I de andre gruppene kommer det ikke svar..
Enig... Det er ikke SÅ mye aktivitet at det hadde gjort noe å la trådene stå her en stund hvertfall

Enig... Det er ikke SÅ mye aktivitet at det hadde gjort noe å la trådene stå her en stund hvertfall
Ja, ikke sant!! =) Nå har mine fått stå noen timer, som regel, men trenger jeg råd om noe, er det ikke alltid like lett å få det fra flere hold på den tiden..

Jeg klarer fortsatt ikke se problemet. Tråder har da alltid blitt flyttet og det ligger jo videresendingslink.

Jeg får hvertfall svar selv om trådene blir flyttet :)

Hvis folk blir flinke på å gå inn på de ulike gruppene er det ikke noe problem. I begynnelsen var jeg irritert på at alt nå i generelt og inne på tema. Spesielt vis du ser etter noe med et spesielt tema :)

Enig.
Er ikke alltid jeg får så fantastisk mye svar på innleggene jeg legger ut på generelt heller.
Jeg retter på meg selv og vil si det er overraskende mange svar på underforumene... La merke til det nå som jeg henger der litt mer selv!

Back
Topp