Flyttet seg lengere ned ??

bea_

Elsker forumet
Jeg lurer nå på om poden har "glidd" seg lengere ned. Jeg har jo som sagt hatt en del mens murringer og sterke smerter på frem siden av venstre ben i noen dager. MEN...nå er de borte og jeg har sovet i heeeeeeeeeeeeeeeele natt. det å gå fra å fly 9 ganger på do til 0....ja det er jo for meg helt utrolig siden jeg har flydd sånn hele svangerskapet. Så mulig de smertene har vært at han har presse seg ned og treffi noen nerver ??!![:D]

Jeg er glad jeg ikke er på do så mange ganger jeg. Max to hver natt!
Jeg kjente menssmerter i går jeg og ble litt bekymret. Har sett at flere har det, så jeg trenger vel ikke å bekymre meg så veldig. Man det skal jo liksom ikke ha menssmerter nå!! Men når andre har det så trenger jeg ikke å bekymre meg noe særlig jeg heller.
Tror du hodet fester seg nå? Hører de andre her inne sier at det kan være litt nedpress da.

Kan veldig godt være det[:)] De beveger seg rundt hele tiden..
Så godt at du har fått deg en god natts søvn![:D] Jeg har sovet godt frem til nå jeg...men nå får jeg alt igjen! Hehe...

Ja, det var utrolig deilig å sove ut altså, selvom jeg sover godt etter jeg har vært oppe så får man jo ikke den dype søvnen.

Ang mens smerter....så har jeg hatt det mye nå i det siste. Jordmor trodde ikke hodet hadde festet seg enda, hun mente på at det ikke skjer før etter uke 34...så en uke igjen. 9 Dager til jeg er høygravid og bare noen få uker igjen av det hele. Det går utrolig fort synes jeg.

Jeg ar ingen nedpress følelse, bare følelse at jeg skal revne der nede [;)] men deter pga bekkensmertene da...

Har mye nedpress.. Veit at babyen har lagt seg riktig vei allerede. Men hodet har ikke festet seg da.. Begynner også å få litt "knip" i magen a la menssmerter.. Er nok bare livmoren som gjør seg klar:) Men vondt er det.. Har også beegynt å merke det litt i en beinet. Helt øverst i hofta lliksom. Men har vært igjennom dette før så jeg er ikke bekymra:) Alt dette kjente jeg sist gang også.. Sjøl om det gjør litt vondt så er jeg glad for at kroppen begynner å gjøre seg klar til den STORE dagen[:)]

ORIGINAL: bea_

Ja, det var utrolig deilig å sove ut altså, selvom jeg sover godt etter jeg har vært oppe så får man jo ikke den dype søvnen.

Ang mens smerter....så har jeg hatt det mye nå i det siste. Jordmor trodde ikke hodet hadde festet seg enda, hun mente på at det ikke skjer før etter uke 34...så en uke igjen. 9 Dager til jeg er høygravid og bare noen få uker igjen av det hele. Det går utrolig fort synes jeg.

Jeg ar ingen nedpress følelse, bare følelse at jeg skal revne der nede [;)] men deter pga bekkensmertene da...

Husk at du har en amerikansk ticker slik at du egentlig har 11 dager til du er høygravid.

hmm min ticker teller ned til termindato selv om den er 3 dager feil på antall uker/dager. Så min kan jeg vel stole på.
Sukk, ennå 30 dager til høygravid...

Jeg lurer også litt på det egentlig. Tror magen har sunket litt. Har lettere for å puste igjen, og føler meg litt mer oppegående. Samtidig ser jeg at magen er større lengre ned. Håper det er fordi han har snudd seg med hodet ned[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Husk at du har en amerikansk ticker slik at du egentlig har 11 dager til du er høygravid.

Hvis du setter termindato 2 dager før enn din egentlige termindato så teller den riktig:)

Godt å få sovet ut da[:D]
Jeg og føler magen min har falt ned.. tenkte over det i går, og sambo bemerket det også. Det er vel tyngdekraften som begynner å tre inn.. Men så lenge puppene er der de skal så![;)][:D] hihi

ORIGINAL: Mummimamma84

ORIGINAL: janpanmarsipan

Hvis du setter termindato 2 dager før enn din egentlige termindato så teller den riktig:)

hm... min er satt til to dager før den ??? rettet på det engang før

Back
Topp