flytter ut...

Klementine

Andre møte med forumet
Jeg har dessverre mistet spiren min..
Følte meg trygg etter ul på tirsdagen, men i helgen har jeg blødd masse, kommet klumper og gørr..
Så da var det over, krysser fingra for at det setter seg en ny spire fort!
Skal på kontroll i morgen for å se om alt har gått riktig for seg...

Lykke til videre til alle vordene mødre! [:D]

Åh, så trist [:(] håper at dere får det til igjen fort, og at spiren sitter! Vet ikke hva jeg skal si utenom lykke til videre! Kondolerer [:(]

ORIGINAL: Sokkalæsten

Ta godt vare på kvarandre no, det her var leit.

ORIGINAL: glamaria

Huff så trist

Var du langt på vei?

Hadde vært 7 +5 i dag.

ORIGINAL: emmeline87

Uff, det var trist å høre[:(] 
Lykke til videre, håper du får ei ny spire snart!

Klem

Uff, det var trist.... Håper det går bra med deg og at det blr din tur til å lykkes snart! Klemmer sendes!

ORIGINAL: emmeline87

Uff, det var trist å høre[:(] 
Lykke til videre, håper du får ei ny spire snart!

Klem

ORIGINAL: Jøsses...

Åh, så trist [:(] håper at dere får det til igjen fort, og at spiren sitter! Vet ikke hva jeg skal si utenom lykke til videre! Kondolerer [:(]

Nei, så trist! Vet akkurat hvor vondt det er å miste..
Håper spiren vil klore seg fast tiden ut neste gang!
Varme tanker fra meg

så trist.

men skal du på ny ul eller??

for eg sjøl hr blødd i 8 dager, å var på ul torsdagen som var, å da var spiren min der, å eg har blødd mye klumper.. (men eg gikk med tvillinger) men blør enda klumper, å legen sa til meg at eg ikke skulle være redd for å blø klumper.. bare sånn til info.. :) så krysser for at det bare er størkna blod..

ORIGINAL: solstråla84

Nei, så trist! Vet akkurat hvor vondt det er å miste..
Håper spiren vil klore seg fast tiden ut neste gang!
Varme tanker fra meg

Signerer denne her! Mange klemmer[:(]

ORIGINAL: mettemor!

Uff, det var trist.... Håper det går bra med deg og at det blr din tur til å lykkes snart! Klemmer sendes!

uff det var trist å lese[:(] håper det fester seg en ny spire fort hos dere.

ORIGINAL: maja88

så trist.

men skal du på ny ul eller??

for eg sjøl hr blødd i 8 dager, å var på ul torsdagen som var, å da var spiren min der, å eg har blødd mye klumper.. (men eg gikk med tvillinger) men blør enda klumper, å legen sa til meg at eg ikke skulle være redd for å blø klumper.. bare sånn til info.. :) så krysser for at det bare er størkna blod..

Ja, skal på ny UL i morgen. Tror ikke jeg skal håpe på det.. Men har jo et lite ønske..[8|]

Back
Topp