Flytter ut!

minnimus

Forelsket i forumet
Huff å huff!! Det endte med en sa for meg :( begynnte å spotte for 2 dager siden, og idag har jeg blødd som en vanlig mens hele dagen! Skal på ul på mandag, håper kroppen ordner opp selv og at jeg blir raskt gravid igjen!! Brukte over 1,5 på å blir gravid..så er ganske oppgitt akkurat nå :( lykke til videre til dere andre her inne :)

Åh nei, så utrolig trist! Hvor langt på vei var du nå?
Ofte kan det bli lettere å bli gravid om man akkurat har vært gravid, så du får bare tenke positivt, og på at du faktisk BLE gravid, og at kroppen din kan klare det igjen!
Håper du dukker opp på et annet 2015 forum.

<3 så trist! ønsker deg alt godt videre <3

Det var leit å høre... Håper det går bra med deg og håper det ikje blir lenge til det fester seg en ny spire.... ❤️

Så utrolig trist!
Lykke til videre med prøvingen. Håper syklusen din retter seg for slik at du/dere kan begynne å prøve igjen!

*klem*

Jeg var 6+2 da jeg begynnte og spotte :( 6+4 idag når blødning kom for fullt! Håper også på å bli gravid raskt igjen..det håpte jeg i fjor når vi mistet også..da tok det ca 1 år før jeg ble gravid igjen..men vi får hjelp nå heldigvis :) ble gravid med hjelp av letrozol denne gang..så vi fortsetter vel med det når kroppen er klar for ny prøverunde!!

Sender deg mange varme tanker! Håper det ikke tar lang tid før du er tilbake på et terminforum.

Å nei, så utrolig trist. :(

Back
Topp