Flytter ut igjen.. :(

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Da var det ikke vår tur likevel.. Det tok 11 mnd å få positiv test, og jeg fikk føle gleden ved det i 1 uke før det gikk galt! Hadde et lite håp om at det skulle stoppe opp, men jeg blør bare mer og mer. Ligner veldig på den vanlige TR, og det blir vel ikke så mye verre enn den når man ikke er lenger på vei enn 4+1.

Lykke til alle dere andre! Håper spirene deres klamrer seg fast :-)
 
Ånei! Det er skikkelig nedtur :(

Jeg har også vært igjennom noe lignende, en SA i uke 8. Jeg vil bare si at du må ta vare på deg selv og kroppen din mens det foregår, og prøv å se framover.

Husk: Det er mange som er ekstra fruktbare rett etter at de har mista.

Du har nok mye mer erfaring enn meg, siden du har prøvd såpass lenge. Alle positive tanker sendes din vei!!!
 
ånei... så trist, føler med deg <3.. selv mistet to ganger.
Håper spiren sitter neste gang!
Lykke til!
 
Å nei........Vært gjennom det samme tre ganger...:-(
Stå på videre, ikke gi opp..klem..
 
Å NEI
Jeg synes det var så koselig å se deg her inne.
Så utrolig trist at det skulle gå slik!!
Håper spiren sitter fort igjen.
Ta vare på deg selv
Masse klemmer!
 
Ånei, så trist å høre :( Jeg håpet så veldig at det bare var en ufarlig blødning :( Håper iallfall at du kommer FORT inn i et nytt terminforum igjen! Stoooor klem.
 
Utorlig leit å lese... Vi var jo de første her, så jeg ble jo "litt" kjent med deg. 
Ta vare på deg selv også sitter spiren igjen snart, det er jeg sikker på. 

God varm klem til deg :)
 
Takk for lykkeønskninger! :)

Vi prøver igjen så fort blødningen stopper. Der har tatt seg opp enda mer i natt, så nå er jeg ganske sikker på at det er over for denne gang. Men dog, er "glad" det skjedde så tidlig, når det først skulle skje! Men man rekker jo å lage seg noen forventninger på 1 uke, så jeg gråt mine bitre tårer i går når jeg såg hvilken vei det gikk..

Håper EL kommer fort, og at vi treffer på denne, og at den sitter! Ellers får vi vente i 6 mnd, vil ikke være høygravid brud... ;-)

Lykke til videre dere også! Håper dere alle får et flott svangerskap med nydelige bebiser :D
 
Back
Topp