flytter ut fra dere

å neei så trist! hvordan gikk det med deg? masse klem!
 
Huff, dette hørtes fælt ut :-(

Krysser fingrene for alt kommer seg ut. God bedring :)
 
å neei så trist! hvordan gikk det med deg? masse klem!
Ikke så veldig bra nei.
Tok ny blodprøve tidlig idag å fikk svar 4 timer etterpå med at hcg nivået hadde økt betraktelig fra 6500.
Så da fikk jeg ikke dra hjem men to nye dager på sykehus.
Fikk nye tabeletter idag og ny dose med cellegift.
Ny hcg prøve på fredag så håper det har gådd ned, hvis ikke frykter jeg for at di må fjerne egglederen.
Har begynt å fådd smerter der egget hadde grodd seg fast,
Og di er så redd for at jeg skal få akutt smerte, får ikke være alene så sambo er med overalt.
Dette unner jeg virkelig ikke noen andre.

Er så sint for at dette skjedde. Første gang jeg er gravid så skal lykken over en positiv gtest bli snudd på hodet.
Har også tenkt på om jeg tørr å prøve på nytt. Mange tanker i hodet ja..
 
Så urettferdig! :(:(:(:(:(:(
Huff!!! har ikke ord! Ingen fortjener å oppleve det nei! Håper virkelig du får beholde egglederen og at dere lykkes snart igjen!
 
Så urettferdig og trist!! :(
 
neeeei åååå =( håper inderlig du slipper å fjerne egglederen din! åååå så dødskjipt! mange klemmer!
 
neeeei åååå =( håper inderlig du slipper å fjerne egglederen din! åååå så dødskjipt! mange klemmer!
Egglederen forsvinner i morgen :/ 2 doser med cellegift og 6 piller funket ikke på meg.
Hcg nivået bare øker og øker :(
Så etter blodpøve idag å hcg hadde økt så bestemte legene seg for å fjerne egglederen siden
Cellegifta ikke klarte å fjerne fra egglederen.
Så heldigvis er det hjem snart å få slappet av!
 
Huff da. Vet hvordan du har d. Men dette går både fort og greit ska du sjå.
 
Veldig lei lesing. Trist at sånt
skjer:( Ønsker dere god bedring veldig raskt og at dere får en spire veldig raskt også. Som blir der i hele 9 mnd<3
 
Back
Topp