Flytter til Fredrikstad

Moira

Glad i forumet
Hei :)
Jeg og familien på 7 skal flytte til Torsnes i Fredrikstad i sommer (bor i nordnorge nå...) også lurer jeg jo litt på hvordan det er der, beste og nærmeste barnehage, og skole (fra 2-9 klasse).

Vi er kjempespente alle sammen, og gleder oss veldig :)

Moira? Er det deg? :o :p

Heeeeei ja det er det ;) ikke noen flere barn på vei - Tirill er 4,5 og er og blir den siste ;)
Tenkte bare at å høre her kunne være lurt, da jeg ikke har så veldig mange andre steder å spørre om sånt :)

Haha, BV har svar på alt. :)

Koselig å se deg igjen da, var lenge siden sist! :)

Ja det er helt sprøtt!!!
Ååå så koselig da <3 spennende med ny bebis!!

Ja, endelig! Dette blir jo nr 2 for oss, så er på tide. :D

Spennende med flytting for dere da, håper noen kan svare på det du lurer på. :)

Ja, endelig! Dette blir jo nr 2 for oss, så er på tide. :D

Spennende med flytting for dere da, håper noen kan svare på det du lurer på. :)
Så herlig :)
Ja - det er veldig spennende :) skikkelig skummelt, men også utrolig deilig å tenke på!
Etter å hatt lyst i 10 år, så blir det endelig realitet :)

Så herlig :)
Ja - det er veldig spennende :) skikkelig skummelt, men også utrolig deilig å tenke på!
Etter å hatt lyst i 10 år, så blir det endelig realitet :)

Noen spesiell grunn til akkurat Fredrikstad?
Blir sikkert bra :)

Noen spesiell grunn til akkurat Fredrikstad?
Blir sikkert bra :)
Liker byen (og boligprisene :-p ) også er det nært alt. Har mye venner og noe familie i oslo og gøteborg, så er vel egentlig det :-p

Her er jobbmulighetene for både meg og mannen begrensa, så da bestemte vi oss - og vips, så hadde vi kjøpt hus.

Ungene er kjempespente, men gleder seg masse de også :)

Torsnes er et flott sted:) stol på meg! Men lenge siden jeg holdt til der da. Lite miljø, nyoppusset skole. Dårlig bussforbindelser er et minus, fin natur er et pluss. Send meg en pm hvis du vil:)

Har nylig flyttet til fr stad selv :-p men ikke til Torsnes, faktisk aner jeg ikke hvor det er engang. Helt irrelevant for deg at vi akkurat har flyttet hit haha men måtte liksom bare nevne det :-p :happy:lykke til med flytting og alt. Fredrikstad er i alle fall et koselig sted :D

Har nylig flyttet til fr stad selv :p men ikke til Torsnes, faktisk aner jeg ikke hvor det er engang. Helt irrelevant for deg at vi akkurat har flyttet hit haha men måtte liksom bare nevne det :p :happy:lykke til med flytting og alt. Fredrikstad er i alle fall et koselig sted :D
Så flott da :)
Trives dere? Er veldig spent!! Bor nå i en "by" med 13 000 innbyggere, så dette blir et stort hopp for oss :-p

Så flott da :)
Trives dere? Er veldig spent!! Bor nå i en "by" med 13 000 innbyggere, så dette blir et stort hopp for oss :p

Trives veldig godt. Vi flyttet Pga familie og venner da så du kan si vi føler oss mer hjemme :-p blir et stort hopp ja men forhåpentlig et positivt et :-p

Back
Topp