Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heeeeei ja det er detMoira? Er det deg?![]()
![]()
Heeeeei ja det er detikke noen flere barn på vei - Tirill er 4,5 og er og blir den siste
Tenkte bare at å høre her kunne være lurt, da jeg ikke har så veldig mange andre steder å spørre om sånt![]()
Koselig å "se" deg ogsåHaha, BV har svar på alt.
Koselig å se deg igjen da, var lenge siden sist!![]()
Koselig å "se" deg ogsåTiden flyr
![]()
Ja det er helt sprøtt!!!Ja tenk, 8 år siden vi satt og ventet på februarbabyene våre! Venter på januarbaby nå, jeg.![]()
Ja det er helt sprøtt!!!
Ååå så koselig da <3 spennende med ny bebis!!
Så herligJa, endelig! Dette blir jo nr 2 for oss, så er på tide.
Spennende med flytting for dere da, håper noen kan svare på det du lurer på.![]()
Så herlig
Ja - det er veldig spennendeskikkelig skummelt, men også utrolig deilig å tenke på!
Etter å hatt lyst i 10 år, så blir det endelig realitet![]()
Liker byen (og boligpriseneNoen spesiell grunn til akkurat Fredrikstad?
Blir sikkert bra![]()
lykke til med flytting og alt. Fredrikstad er i alle fall et koselig sted Så flott daHar nylig flyttet til fr stad selvmen ikke til Torsnes, faktisk aner jeg ikke hvor det er engang. Helt irrelevant for deg at vi akkurat har flyttet hit haha men måtte liksom bare nevne det
![]()
lykke til med flytting og alt. Fredrikstad er i alle fall et koselig sted
![]()
Så flott da
Trives dere? Er veldig spent!! Bor nå i en "by" med 13 000 innbyggere, så dette blir et stort hopp for oss![]()
Ja det MÅ det bliTrives veldig godt. Vi flyttet Pga familie og venner da så du kan si vi føler oss mer hjemmeblir et stort hopp ja men forhåpentlig et positivt et
![]()