flytter sagte inn her jeg=)

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
 har termin ca 1 mai, men pga Blod sykdommen lupus, må jeg gå på blodfortynnende osv, og lille spira vil bli tatt med keisersnitt ca 1 mnd før termin, men teoretisk sett hører jeg til her inne :P hehe

håper alle som er her får et fantastisk svangerskap=)
 
Velkommen skal du være! :) Er sikkert mange som kommer til å føde i andre måneder enn i mai, men man hører jo til her uansett :) Sist hadde jeg termin i februar, men fødte i januar og holdt meg selvfølgelig i februar for det om! Det er jo der jeg er kjent :)
 
jupp var sånn med meg å hadde termin i oktober med guttungen men fødte i september men holdt meg jo i oktober for det=) så enig med deg der =) den mnd man har termin er den gruppen man også hører til =) trur vi vil få det koselig her inne jeg =)
 


nr2erpåvei2012 skrev:
jupp var sånn med meg å hadde termin i oktober med guttungen men fødte i september men holdt meg jo i oktober for det=) så enig med deg der =) den mnd man har termin er den gruppen man også hører til =) trur vi vil få det koselig her inne jeg =)

Det tror jeg og. Tror vi blir en suuuuper gjeng! :) Håper bare at det begynner å komme litt folk inn her snart, er jo ikke akkurat overfullt ;) Men aktiviteten begynner å ta seg opp! :)

 
Ja heng her med oss du!
Jeg har termin 3. mai og holder meg da til mai, selvom jeg teoretisk sett kan føde i april.
Men jeg synes det holder å bli kjent med en termingjeng.
Blir bedre kjent da.
 
Gratulerer, og velkommen inn!:)
 
Back
Topp