J
justme3
Guest
Gratulerer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fått veldig god oppfølging nåGratulerer!! Regner med at du får god oppfølging denne gangen. Hvordan ble exu oppdaget? Hvilke symptomer Hadde du?
Ja fått veldig god oppfølging nåfikk blødninger og ble sent til ultralyd for vi mistenkte en sa, men hcg steg litt hver dag, ikke riktig stigning, men på ultralyd fant dem ingen foster. Var veldig spesielt og legene sa det var unormalt
men etter mye om å men så bestemte dem seg for å operere å da lå fosteret fast øverst i egglederen. Dem oppdaga det heldigvis så tidlig at jeg hadde ikke noe smerte, de fleste som går igjennom en exu har veldig vondt når det sprekker innvendig.
Ble vel operert i uke 6 tror jeg, så var heldigvis tidligOj! Nesten lik historie som meg i dette svangerskapet. Godt de fant ut av det!! Har selv ikke hatt blødninger men lav og liten hcg stigning, stiger bare bittelitt av gangen. Hadde smerter i uke 5-6, men de er borte. Får god oppfølging heldigvis med ul hber/annenhver uke. Hvilken uke ble det oppdaget hos deg?
Så braStemmer! Relativt tidlig sånn sett! Godt de fant det ut før det sprakk!
For min del blir det hyppige blodprøver for å følge med på hcg stigning og hyppig ultralyd. Neste ultralyd er til fredag, da er det allerede min 4 ultralyd, er da i uke 9+4. Sett et bankende hjerte som så helt frisk og fint ut forrige gang, men bank i bordet, vanskelig å stole helt på. Får heldigvis god og hyppig oppfølging, annet enn blodprøver og ul, er det vel ikke stort annet![]()
Masse lykke tilTror det. Har forstått det sånn at utsiktene er relativt gode for en frisk baby. Men... Legene er ikke sikre, de vet rett og slett for lite ennå. Derfor så pass hyppig kontroller. Må bare det en kontroll av gangen, ellers blir man gal rett og slett...