flytter inn....

Gizmonie

Elsker forumet
Flytter inn her. Lurer litt på symptomer dere har?? Selv har jeg daglig vondt i hode, og hilser på kvalmen , men spyr ikke. Håper det blir mye skravling herha en fin kveld. Noen som fikk graviditeten som. En overraskelse ???

Velkommen og gratulerer!! :D

Symptomene min er kvalme (men ikke oppkast), lett halsbrann, økt matlyst, ømme pupper, oppblåst, treg i magen og trøtt!!

Denne graviditeten har høyst planlagt her i hvertfall :)

Din nr tre??lambi!? Er det her...litt uvirkelig men

Her var det en stoooor overraskelse! Var ikke planlagt i det hele tatt, men har vært litt dårlig på å huske å ta p-piller den siste tiden.
Så en kveld fikk jeg så siiiinsyyykt vond i puppene. Tenke ikke så mye over det, før mensen uteble. Tok en test, å rakk ikke å legge den ifra meg engang før jeg så to streker. :)
Overrasket men kjempeglad da:)

Er endel kvalm, men ikke kastet opp. Litt sliten, åsså er det mye mat jeg faktisk ikke klarer som jeg har elsket tidligere;)

Velkommen :)

Symptomene står i kø her. Merker at det er mye mer travelt å være gravid med 100 % jobb, fremfor å være student slik jeg var sist.

Jeg merker mest til ømme pupper, litt for god luktesans, murringer, utrolig trøtt - sover en time på dagtid hver eneste dag (Takk og pris for en forståelsesfull samboer) og kvalm.. hele dagen. Jeg spyr heldigvis ikke, men er konstant uggen! Graviditeten var planlagt denne gangen :)

Prøver å stålsette meg for de neste ukene.. kun 6+1 i dag :)

Last edited:
Heihei, velkommen til oss i Mai! :)
Jeg ble veldig overrasket gravid i juni. Mistet etter noen uker, og da var vi veldig enige om at vi ville prøve å bli gravide med en gang. Var heldig, og spiren satt fort. ;)

Jeg har vært oppblåst siden lenge før positiv test, ømme pupper og murring i magen til tider. Stup trøtt og kvalm-uggen uten å spy. Er sulten hele tida, men har mange dager som jeg sliter med matlysta. Men sånn alt i alt syns jeg at formen er helt grei. :)

Ikke tvile på skravlinga her inne - vi er ganske mange som "henger" her nesten dagen lang... :p

Litt overrasket og litt planlagt. Sluttet med prevensjon da jeg ble forespeilet at det kunne ta tid. Rakk ikke å få mens engang. Det var overraskende.

Symptomene er ømme bryster (skikkelig au!) også er de større, kvalme og blir fort mett, stikkinger i lysken, bedre luktesans, tissing, trøtthet og oppblåst.

Hei :) og velkommen til oss :)
Her var graviditeten veldig ønsket og veldig planlagt. Ser nå ut til å gå vår vei etter 3 sa i år... her har det vært kvalme, ekstrem trøtthet, dårlig matlyst og veldig ømme pupper som er de sterkeste symptomene :)

Velkommen :)
Dette er den værste starten på svangerskapet jeg noen gang har hatt. Var oppblåst med murringer flere dager før ikm, gikk over i kvalme i uke 4. Har vært sykemeldt pga ekstrem kvalme siden da, går med seaband (funker ikke), har fått resept på kvalmestillende og klarer ikke stå oppreist. Bytter på å ligge i senga og på sofaen :-/

Nok om meg! Velkommen til oss og gratulerer med spire :-)

Velkommen, og gratulerer:)

Vi har snakket om barn siden mai, og ikke prøvd iherdig, men da mensen uteble i begynnelsen av september skjønte vi at det var en spire der! Gledelig og delvis planlagt;)

Symptomer er ømme pupper(AAAU!!), lett kvalme, støl i lysken, oppblåst(olabukse kan jeg glemme om dagen), trøtt og matlyst som en jojo..

Gratulerer

Veldig planlagt nr 2 her. Ikke så mange symptomer hos meg, mest trøtt og sliten:p oppblåst til tider.. Men var slik forrige svangerskap også

Drister meg til å si velkommen til tross for at jeg flytta inn bare for. Pen dager siden :)

Var overraska til tross for at vi har prøvd en stund, men skulle hoppe over en pp pga en lang reise, men den gang kom ikke tr :p Og er veldig glad.

Velkommen :-) vi venter nr 2 nå. Det var planlagt, men trodde ikke det skulle klaffe den mnd da vi kun la inn aksjer en gang og ante ikke når el var ;-) så overrasket ble vi!! Har vært stuptrøtt, men det har avtatt litt, ellers fett hår, konstant sulten, uggen men spyr ikke, oppblåst og treg i magen. Tror dette blir et veldig hyggelig termunforum :-)

Flytter inn her. Lurer litt på symptomer dere har?? Selv har jeg daglig vondt i hode, og hilser på kvalmen , men spyr ikke. Håper det blir mye skravling herha en fin kveld. Noen som fikk graviditeten som. En overraskelse ???

Velkommen hit ;)
Her er det lite symptomer. Hadde litt ømme pupper de første dagene, kvalmen har ikke komt enda, men jeg er helt umenneskelig trøtt! :o
Denne graviditeten er definitivt en overraskelse -har 3 gutter fra før en på 6, en på snart 2 og en på snart 1... Så her blir det plutselig 3 tette i tillegg til han eldste :p ;)

Litt overrasket og litt planlagt. Sluttet med prevensjon da jeg ble forespeilet at det kunne ta tid. Rakk ikke å få mens engang. Det var overraskende.

Symptomene er ømme bryster (skikkelig au!) også er de større, kvalme og blir fort mett, stikkinger i lysken, bedre luktesans, tissing, trøtthet og oppblåst.

Man er utrolig fruktbar i en liten periode etter å ha sluttet på prevensjon. Dersom man ikke prøver da så ender man ofte opp med å vente til hormonene fra prevensjonen er ute av kroppen. Det er derfor mange blir gravide når de har tulla litt med pillene :-)

Velkommen :-) har bare vært her en kort stund selv. Jeg er plaget med urolige ben, oppblåst, ømme bryster og bittelitt kvalme. Matlei og altfor god luktesans. Og trøtt :)
Vår er veldig ønsket, første barn. Har gått på el tester siden mars, men har aldri truffet på når el var. Sluttet på de i juli fordi det bare stresset meg og vi skulle på ferie. La aktivt inn aksjer i ferien og da satt den kjapt :)

Back
Topp