Flytter inn! :-)

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Heihei!:-)

Eg var ein gong i tida kjempeavhengig av babyverden ;-) Så fekk eg ein stoorsjarmør i februar 2010... Og vel, (suprise:P) eg skal forhåpentlegvis få ein storsjarmør i august 2010... :-)
Testa positivt den 24. November, og i følge terminkalkulatoren skal eg bu her;)
Har hatt litt uregelmessig mens, så det står mellom den 1. og 10. August;P

Weeeee!!! :D Håper dette blir eit vellykka svangerskap, og at eg kan vere med å følge dåke i denne fantastiske tida framover :-D

Gratulerer så mye, og velkommen hit 

Gratulerer med spiren og velkommen til oss! Jeg var også veldig avhengig av bv under forrige graviditet, så da er vi i alle fall to :p

gratulerer

Gratulerer og velkommen! <3 <3

Så gøy¨å se en "kjent" her   Vi var sammen på feb2010 vi.

Gratulerer så mye med graviditeten da!! Jeg har ikke IKM før om en uke, så du får krysse fingrene for at det er en liten spire inni der

Velkommen hit!! :)
Jeg var og avhengig da lillemann var liten, dabbet av da han ble større, men nå er jeg på full vei inn igjen merker jeg! :)

Ser ikke ut til at jeg hadde en flytte-inn tråd jeg, men fant din sorcie. Tenkte å gi den et lite dytt så du kunne mimre. ;)

Ser ikke ut til at jeg hadde en flytte-inn tråd jeg, men fant din sorcie. Tenkte å gi den et lite dytt så du kunne mimre. ;)
Det var koselig av deg :):) eg hugse faktisk min aller første tråd på babyverden, ever. Min første dag som røykfri, og ein lite støttende sambuer i røykeslutten... :p

He he he.. Var du litt grinete. :P

Har han slutta å røyke nå eller?

Nei, han eg ikkje røykfri, men han røyker ikkje i bilen lenger :) skulle berre mangle, sjøl om lukta forsvinner, så sitter jo giftstoffa igjen.. går ikkje med på røyking der barna oppholder seg.. anna enn ute då :p

Nei, han eg ikkje røykfri, men han røyker ikkje i bilen lenger :) skulle berre mangle, sjøl om lukta forsvinner, så sitter jo giftstoffa igjen.. går ikkje med på røyking der barna oppholder seg.. anna enn ute då :p

Kjedelig at han røyker ennå da, men bra han ikke gjør dte noen plass der barna oppholder seg. Og i bilen er vel fysj selv om man ikke har unger.

Kjedelig at han røyker ennå da, men bra han ikke gjør dte noen plass der barna oppholder seg. Og i bilen er vel fysj selv om man ikke har unger.
Eigentleg einig i den :) bilane vi har no har iallefall aldri vert røyka i, så det er veldig greit :) og svigerfar er vel den einaste eg kjenner som røyker inne, og der er vi veldig sjeldent... Og helst om sommaren så vi kan vere ute :p

Back
Topp