Flytter inn

Punky84

Flørter med forumet
Har testet positivt i dag. Mener jeg hadde en festeblødning på søndag, men det kan også ha vært en hormonell blødning. Testet VELDIG tydelig positivt i dag på to tester, strekene kom opp med en gang så d var ingen tvil. Kanskje jeg e lenger på vei enn jeg tror? :) mener selv jeg har termin rundt 15 juni, men da er jeg jo bare 3+4. Synes det er rart testene var SÅ positive.. emn alt er vel mulig. Her er jeg i vertfall!! :)
 
Grattis  JEG OGSÅ VIL!!!
 
gratulerer! Hvis du er 3+4 er vel terminen din 10. juni? Jeg har termin 9. og er 3+5... :)
 
CB har vel en g-test som indikerer uker på vei...den har jeg kjøpt; ligger klar i skapet...Ift at du ikke er helt sikker på hvor langt på vei du er
 
Gratulerer
 
Gratulerer!! :D 

Kan være du er lenger på vei enn du tror, og har også hørt at de som venter flere produserer mer HCG - stekere tester. Så kanskje du har flere spirer i magen din? :)
 


Kaktus_86 skrev:
Gratulerer!! :D 

Kan være du er lenger på vei enn du tror, og har også hørt at de som venter flere produserer mer HCG - stekere tester. Så kanskje du har flere spirer i magen din? :)


Kanskje vi har den første tvilling-magen innlosjert på Juni 2012...kniseknise... DET hadde vært noe det gitt!
 
Back
Topp