Flytter inn til dere ;)

~Snart 4 skatter i hus~

Flørter med forumet
Hei!
Jeg hadde termin 25.juni, men det visste ikke den lille karen i magen. (6 dager på overtid i dag) Han tror han kan bo der for alltid, så regner med å måtte dra han ut med hakke og spett tilslutt.
Håper jeg kan få være her sammen med dere!

Fra før av har jeg 3 flotte barn på 8,6 og 2 år:)

Hei!
Jeg hadde termin 25.juni, men det visste ikke den lille karen i magen. (6 dager på overtid i dag) Han tror han kan bo der for alltid, så regner med å måtte dra han ut med hakke og spett tilslutt.

Velkommen skal du være! ;)
Håper du slipper å gå så mye lengre over da :)

Velkommen hit <3 håper snart baby kommer ut :D noe spess tegn på fødsel enda eller :D?

Takk;) Ingen tegn jeg ikke har hatt de siste ukene.. Slimproppen har gått i deler over tid. Har mye kynnere, noen som minner om svake rier, men de tar seg ikke opp :/
Ellers er det lite å skrive hjem om..

Velkommen hit. Håper han bestemmer seg for å komme ut snart;)

Oi, da hadde jeg vært UTÅLMODIG! Fem dager til termin her, og jeg er lei! Håper formen din er fin :)

Velkommen skal du være :) Så får vi håpe du slipper å vente så mye lenger :)

Velkommen! Har termin i morgen og har også lite tegn til at noe skal skje snart. Merker nok at kynnerne er kraftigere og at han har lagt seg godt ned,men utenom det er det nok ønsketenking at noe skal skje snart :p var en stund jeg var redd han skulle sparke seg ut gjennom magen og spøkte med at han hadde fått retningssansen min :p men får håpe de finner den riktige veien ut av seg selv ganske snart :) håper du slipper å gå mye lenger

Hei!

Da kommer vi fra samme måned :p jeg hadde termin i går :p haha

velkommen :) heldigvis ikke lenge igjen til lille måå komme ut ;)

Back
Topp