Flytter inn hit

miss25

Elsker forumet
i dag kom beskjeden om at sambo har lavt antall svømmere, de var vanskelige å finne og de svømte ikke så bra som de burde..[:(]
så vi må nok ha hjelp med å bli gravide.. venter nå på time til samtale..
Vi har nå prøvd i 2 år så nå er det på tide at det endelig skjer noe..

Vi går til utredning på medicus her i trondheim.. Noen flere som hart vært der??

ORIGINAL: miss25

i dag kom beskjeden om at sambo har lavt antall svømmere, de var vanskelige å finne og de svømte ikke så bra som de burde..[:(]
så vi må nok ha hjelp med å bli gravide.. venter nå på time til samtale..
Vi har nå prøvd i 2 år så nå er det på tide at det endelig skjer noe..

Vi går til utredning på medicus her i trondheim.. Noen flere som hart vært der??

velkommen skal du være synd dere måtte inn hit da.. meeen det går bra..
vi har samme problemet som dere, prøvd i 2 år skal til med første forsøk i april/mai..

lykke til videre[;)]

Tusen takk jenter[:D]

Velkommen hit[:)]Håper dere lykkes snart[:)]
Jeg har aldri vært på Medicus selv,men har hørt mye positivt om dem!
Ha en fin dag[:)]

Velkommen inn til oss:)

Håper du vil trives og at det går fort før du kan komme over i et termin forum:)

Hei og velkommen:)
HAr aldri vært borti medicus,men gleder meg til å følge med på dere videre:)

Velkommen til oss[:)]

ORIGINAL: Cici03

Velkommen hit[:)]
Gleder meg til å følge deg på veien mot en spire [:)]

signerer denne og dette er et godt forum å være på med masse støtte, og en kjempeflott gjeng her inne. 

Heisann [:D] velkommen skal du være. Vi har også det samme problemet, mann med dårlige svømmere. Lykke til i tiden framover [;)]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: Cici03

Velkommen hit[:)]
Gleder meg til å følge deg på veien mot en spire [:)]

signerer denne og dette er et godt forum å være på med masse støtte, og en kjempeflott gjeng her inne. 

Signerer begge.

Velkommen inn hit. Jeg er nå gravid med ei jente som er laget på Medicus. Og vi har samme problem som dere, dårlige svømmere. De som jobber på Medicus er fantastisk koselige og flinke folk, og vi har følt oss veldig godt ivaretatt hele veien. Anbefales virkelig å fortsette der om dere har mulighet til det.

Tusen takk jenter...[:)]

ORIGINAL: Carrie_81

Velkommen inn hit. Jeg er nå gravid med ei jente som er laget på Medicus. Og vi har samme problem som dere, dårlige svømmere. De som jobber på Medicus er fantastisk koselige og flinke folk, og vi har følt oss veldig godt ivaretatt hele veien. Anbefales virkelig å fortsette der om dere har mulighet til det.

Gratulerer så masse med ei lita jente i magen[:D]

De er veldig koselige på medicus ja, har hatt bare positive opplevelser hittil[:)]
Tok det lang tid før dere kom i gang med forsøkene eller?

hei og velkommen inn her[:)]håpr du kommer til og trives her, kjempe flott gjeng her[:D]

Velkommen inn hit. En veldig fin plass å være når en skal igang med prøverør.
Mange flotte jenter som gir støtte og hjelp.[:)]
Kjekt å høre at dere kan få hjelp etter så lang prøvetid.
Lykke til[:)]

VELKOMMEN[:)][:)][:)][:)]
Håper dere lykkes fort i veien mot spiren=))
Vi hører til St.Olavs...

Her er det en kjempe topp gjeng som støtter deg og hverandre...ingen spm er for dumme og mange som kan mye og deler det med andre[;)]
Noen er gravide (som meg) men klarer ikke å forlate gjengen helt..og andre er prøvere...noen nye og noen som har prøvd lenge...
Alle fortjener å lykkes, noen ganger er kansje håpet fjernt,men det er der, man vet bare ikke når det blir oppfyllt..
LYKKE TIL[;)]

Back
Topp