Flytter inn hit :)

Sjanetti

Gift med forumet
VIP
Har luska rundt her i noen uker nå, men nå tror jeg at jeg tørr å "flytte inn" hit :)
Har mista 2 ganger før, så vært litt forsiktig med å flytte rett inn på terminforumet denne gangen.. Så håper jeg får bli her.
Var på ul i sist uke og fikk sitt ett lite bankende hjerte <3 så håper at denne gangen blir spira der til mars/april :)
Gleder meg til å bli kjent med dere jenter ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen skal du være :) og gratulerer så mye! Jeg har også mistet to ganger, så kjenner igjen følelsen av å være litt reservert ;) Krysser fingrene for at vi begge får friske og fine spirer i april ❤

❤ alle gode ting er tre ❤

Hyggelig å se et kjent navn :) Velkommen hit og ikke minst, gratulerer!

Velkommen!

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Gratulerer så mye med lille spiren :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Gratulerer og velkommen hit!!;) så det var noen som skrev at etter at man ser et bankende hjerte detter sjansen for at det går galt drastisk ned til 3%

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Gratulerer og velkommen hit!!;) så det var noen som skrev at etter at man ser et bankende hjerte detter sjansen for at det går galt drastisk ned til 3%

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Tusen takk :)
Har også hørt det, men var på tidlig ul sist gang også i uke 7, så når jeg var tilbake i uke 12 var fostere dødt :(
Det hadde død i uke 9/10.
Får heldigvis litt ekstra oppfølging denne gang, men kjenner jeg ikke tørr å juble før jeg er vertfall 12 uker :)

Gratulerer! Håper alt går bra denne gangen! :)

Back
Topp