Flytter inn her :)

Mammahjertet

Elsker forumet
Da flytter jeg inn :-) fikk positiv test for et par dager siden :)
Håper det spiren holder seg inne til mars :) har hatt to blødninger, en menslignende i 5 dager, og en svak blødning på en dag, håper det ikke er noe farlig!
Er 4+4 idag :)
Gleder meg til å bli kjent med alle dere mars-damene :)

Gratulerer :-) krysser fingrene for at blødningene ikke betyr noe :-) skal bli fint å bli bedre kjent i denne spennende tiden:-) er det første gang dere får barn?:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer :-) krysser fingrene for at blødningene ikke betyr noe :-) skal bli fint å bli bedre kjent i denne spennende tiden:-) er det første gang dere får barn?:-)

Nei jeg har ei jente på litt over 2 år fra før :-) termin er faktisk bare et par dager unna bursdagen hennes :p hva med deg, har dere barn fra før? :)

Gratulerer :) Håper det går bra allikevel :) Ingen barn fra før her, så veldig spennende.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei jeg har ei jente på litt over 2 år fra før :-) termin er faktisk bare et par dager unna bursdagen hennes :p hva med deg, har dere barn fra før? :)
Da får hun en flott bursdagsgave:-) vi har ingen barn fra før, så dette er både spennende, skummelt og gøy samtidig :-)

Gratulerer! :)
Vi har også termin nesten på bursdagen til storebror! Faktisk bare 1 dags forskjell på termindatoene nå. :p

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Gratulerer! :)
Vi har også termin nesten på bursdagen til storebror! Faktisk bare 1 dags forskjell på termindatoene nå. :p

Hehe, hva tenker du om det da? :-) for meg har det ingenting å si :-) tenker bare det er kjekt at de kan ha felles familiebursdag senere :p
Hvor gammel er storebror? :)

Håper de bare får hver sin dag, ellers tenker jeg at det bare er kjekt med en samla familiebursdag her å! ;)
Storebror er 16 mnd nå, så blir 2 år når lille kommer :)

Håper de bare får hver sin dag, ellers tenker jeg at det bare er kjekt med en samla familiebursdag her å! ;)

Åå, jeg har også mars 13 baby og venter mars 15 baby<3

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ja, jeg håper også at det ikke blir samme dag :p men sjansen er jo liten for det :-) sist fødte jeg før termin, så håper jeg gjør det denne gangen også :-) 2 år er nok en perfekt aldersforskjell :-) skulle gjerne hatt det selv også, men pga skole og diverse andre ting ble det 3 år :-)

Åå, jeg har også mars 13 baby og venter mars 15 baby<3

Ååh, så gøy! Vært med i noe forum eller fb gruppe? :)

Ja, jeg håper også at det ikke blir samme dag :p men sjansen er jo liten for det :-) sist fødte jeg før termin, så håper jeg gjør det denne gangen også :-) 2 år er nok en perfekt aldersforskjell :-) skulle gjerne hatt det selv også, men pga skole og diverse andre ting ble det 3 år :-)

Jeg gikk 1 uke over sist. Har jo termin med bare 1 dags forskjell fra sist foreløbig, så blir spennende! ;)

Ååh, så gøy! Vært med i noe forum eller fb gruppe? :)

Jeg hadde termin i april, så var litt i det forumet:) Fødte sent i mars, og nå har jeg termin i begynnelsen så håper for Guds skyld ikke de får samme bursdag ;)

Back
Topp