Flytter inn her :)

alexalo

Flørter med forumet
Ja, nå er vi i 2012 og ingen baby :) Får håpe hun vil komme ut snart for nå er hele familien veldig spente!!
Hadde termin 25.des men hun trives så godt der inne hvor det er trygt og varmt!
Magefølelsen min sier at hun kommer 3.1 så vi får se :) 

Velkommen! :) Da skjer det nok noe snart! Venter du gutt eller jente? Første? Er jo en fordel ifh. til blant annet skolegang å være født i januar kontra desember, så kanskje nurket tenkte på det? ;) lykke til!

Velkommen skal du være!! Jeg har også en følelse av at min kommer den 3. Har termin den 4. da :P

førstegangsfødende som venter jente :) 
Alle trodde hun ville komme tidlig da jeg har siden uke 32 hatt mye kynnere og sterke kramper, men da vi nærmet oss termin ble de stille, hun liker å være aktiv men kynnerne/riene lar vente på seg nå :/ 
I dag så snør det, så kanskje hun ventet på snøen? :P 

Min bebis kommer også 3. januar! For det har jeg bestemt. Eller så kan den komme i dag. Det er helt greit. Men ikke vente så mye lenger nå. Nå er det jo 2012, og jeg er veldig klar... Lykke til med bebis, din kommer jo uansett i løpet av ei ukes tid nå. Min termin er 16. januar, bare regner med den kommer før...

velkommen :)   hu ville ikke være noe 2011 baby, 2012 e året vettu :)
lykke t :)

Så artig! Min menstermin var 26. desember, og jeg våknet en natt av at noen hvisket 3. januar i øret på meg - rart! dagen etter ble jeg innlagt med rier og har 2 cm åpning og er moden, men rieaktiviteten har stoppet opp...så du kan TRO jeg er spent jeg også nå :)

Back
Topp