Flytter forsiktig inn!

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Testet svakt positivt på flere tester og gleder meg over termin rundt 3 september Men etter en Ma i uke 9 i september 2014 så er jeg litt forsiktig med jublingen enda :)

Gratulerer så mye!!:) krysser alt for at spiren sitter :Heartblue

Takk! Ja jeg krysser alt som er!

Gratulerer :Heartpink

Gratulerer så masse! :)

Takk! Spennende dette, samboeren min mener jeg må slutte å være redd og prøve å tenke at dette går bra, men er livredd! Vonde pupper på kveldstid og kjempe trøtt hele dagen, selv når jeg sover ut, men samtidig vond mage så er redd!

Da flytter jeg ut igjen desverre, legen tror kanskje jeg kan ha vært borti en kjemisk graviditet, og det føles litt lettere å takle enn at det skal være en SA, men får vite mer når prøve svarene kommer til uken :) Takk for støtten, håper dere andre kommer dere igjennom alt sammen! :D

Så trist :( håper det går bra med deg og at spiren sitter igjen raskt :)

Takk♡ ja vi får håpe d ! :)

Så leit, jeg hadde en kjemisk sist pp.. Fryktelig kjedelig :/ Lykke til videre, håper den sitter på neste forsøk :)

Takk! Spennende dette, samboeren min mener jeg må slutte å være redd og prøve å tenke at dette går bra, men er livredd! Vonde pupper på kveldstid og kjempe trøtt hele dagen, selv når jeg sover ut, men samtidig vond mage så er redd!
Vet du hva, mannen min er likens. Irriterende optimistisk.

Samtidig så tenker jeg, man blir jo skuffet uansett om det ikke går, så hva skal man gjøre? Forvente at det går skit, eller glede seg over utviklingen?
Jeg vet ihvertfall hva jeg skal =)

Vet du hva, mannen min er likens. Irriterende optimistisk.

Samtidig så tenker jeg, man blir jo skuffet uansett om det ikke går, så hva skal man gjøre? Forvente at det går skit, eller glede seg over utviklingen?
Jeg vet ihvertfall hva jeg skal =)

Her gikk det galt i dag, men tror det var kjemisk denne gangen :) men skal prøve til igjen og håpe på d beste da :)

Huff så utrolig trist :( Håper du får en ny spire raskt som klorer seg fast <3

Back
Topp