Flytter forsiktig inn her :-)

didi83

DiDi83
Hei på dere :-) Etter en spontanabort tidlig november ser det ut som om spiren satt igjen på første forsøk :-) målte hcg på 1036 i dag. Klarer ikke helt å tro jeg er gravid igjen alt. har fått henvisning til ny plodprøve på mandag. Kjenner jeg er fryktelig nervøs for at det skal gå galt igjen. Forhåpentligvis så vil blodprøvene stige riktig, så om de gjør det tror jeg at jeg klarer å slappe av litt mere etter svar på mandagens prøve.

Krysser fingrene!! Gratulerer og velkommen :) Når er termin ?

gratulerer :)
Med så høge resultat er du nok garantert præggis :)
Akkurat det samme skjedde med meg, heilt sprøtt at d klaffa att så fort! velkommen til forumet ;)

Gratulerer så mye:-) og velkommen til oss:D høres ut som en veldig fin HCG-verdi hvertfall:-)

Hei på dere :) Etter en spontanabort tidlig november ser det ut som om spiren satt igjen på første forsøk :) målte hcg på 1036 i dag. Klarer ikke helt å tro jeg er gravid igjen alt. har fått henvisning til ny plodprøve på mandag. Kjenner jeg er fryktelig nervøs for at det skal gå galt igjen. Forhåpentligvis så vil blodprøvene stige riktig, så om de gjør det tror jeg at jeg klarer å slappe av litt mere etter svar på mandagens prøve.
Gratulerer så mye! Håper alt går veien denne gangen! :D

Gratulerer så mye! :)
Akkurat det samme skjedde meg.. spontanabort i slutten av oktober, og spira satt på 1. forsøk.. jeg har ikke tatt noen hcg måling, da.. men skal inn på sykehuset for UL på tirsdag, for å se at alt er bra, da jeg ikke rakk å ha mensen før spira satt.. :P Må du inn på UL pga spontanaborten og graviditeten nå?
Kjenner jeg også er kjempe redd for at noe skal gå galt denne gangen.. Vi får krysse alle fingre vi har! <3

Gratulerer så mye! :)
Akkurat det samme skjedde meg.. spontanabort i slutten av oktober, og spira satt på 1. forsøk.. jeg har ikke tatt noen hcg måling, da.. men skal inn på sykehuset for UL på tirsdag, for å se at alt er bra, da jeg ikke rakk å ha mensen før spira satt.. :P Må du inn på UL pga spontanaborten og graviditeten nå?
Kjenner jeg også er kjempe redd for at noe skal gå galt denne gangen.. Vi får krysse alle fingre vi har! <3
Gratulerer til deg også:-) jeg følte meg overhodet ikke gravid men tok en test og den var positiv, var redd for at ikke alt hadde kommet ut etter SA derfor fikk jeg henvisning til å ta hcg plodprøve. Jeg må ikke inn til tidlig UL men vil selv, så får en på sykehuset når jeg er rundt 7 uker :-)

Back
Topp