Flytter du hvis. . .

frydefull83

Forelsket i forumet
termin blir flyttet, sånn at du får termin i desember?
Kom bare plutselig på det nå. Vi er jo en del som har termin helt i begynnelsen.
Det vanlige er vel å bli flyttet andre veien, men vet jo aldri.
 
Næhæhææi, flytter ikke ;) :p
 
Jeg har vært der inne og hilst på, jeg kommer nok garanter til å få lille i desember pga at jeg skal ha planlagt ks og har termin 3 januar. Men føler meg mer hjemme her i januar fordi om, så blir nok mest her :)
 
Ikke jeg heller for jeg føler på meg at selv om en lege/jordmor sier "terminen din er da 28.des", så kommer ikke denne ungen til å bli født før i 2016 ;)
 
Jeg vet når jeg hadde el, og tror ikke jeg flyttes masse, den veien i alle fall.
 
Så koselig at dere vil bli. Jeg også vil bli her :D

Av alle ganger så håper jeg virkelig at jeg blir flyttet tilbake, sånn at jeg får termin godt inn i januar. Står mellom klassens eldste og yngste.
 
Jeg ser ikke heeeelt bort fra at min kan komme i desember, tredjegangs og bare ei uke inn i det nye året... Men termin er januar. Evt kanskje en dag eller to senere enn jeg har tatt utgangspunkt i, vi får se hva ul sier
 
Dersom jeg går på terminkalkulatorer får jeg stortsett to svar.
Ved inntasting av mens = 27.des (35 dagers syklus).
Ved inntasting av det jeg mener var el = 1.jan
;)
Så jeg vet ikke hva jeg skal tro på. Får nok bare vente til UL å se hva den sier. Jeg tror uansett ingenting skjer før i 2016.
 
Jeg er litt i stuss selv! Var på første kontroll hos legen i dag og da ble termin satt til 29.desember, og siden det er tvillinger så er det vell en viss sjanse for at de kommer enda tidligere. Lurer derfor på om jeg burde bytte. :-/
 
Med termin 9.ja og planlagt ks i vente, så e eg aktiv både på desember og januar ;)
 
Jeg er litt i stuss selv! Var på første kontroll hos legen i dag og da ble termin satt til 29.desember, og siden det er tvillinger så er det vell en viss sjanse for at de kommer enda tidligere. Lurer derfor på om jeg burde bytte. :-/
Dine kommer nok i desember ja
 
Jeg er litt i stuss selv! Var på første kontroll hos legen i dag og da ble termin satt til 29.desember, og siden det er tvillinger så er det vell en viss sjanse for at de kommer enda tidligere. Lurer derfor på om jeg burde bytte. :-/
Blir vel garantert desember på deg da. Blir livets beste julegave på dere i år :D
 
Ja, fyttikatta! Den følelse i går når jeg så to bankende hjerter inni magen min...ved første graviditet..den kan jeg ikke beskrive! :)
 
Kommer til å være her inne til det motsatte er bevist ;-) har en følelse at denne kommer litt over termin, første kom 5 dager før. Gikk å sa dette i flere måneder før han ble født, at dette blir fødsel før termin. Alle bare fnyste og sa at som førstegangsfødende kommer barnet etter termin. Jeg fikk rett da, så satser på rett følelse igjen ;-)
 
Jeg har vært der inne og hilst på, jeg kommer nok garanter til å få lille i desember pga at jeg skal ha planlagt ks og har termin 3 januar. Men føler meg mer hjemme her i januar fordi om, så blir nok mest her :)


Akkurat samme som meg:) 3jan å 2ks fra før i uke 36 så det blir garantert her å:)
 
Flytter nok ikke. Men mulig jeg hilser på desember og :) men blir nok ikke flyttet så mye uansett, for vet når jeg hadde EL:)
 
Back
Topp