Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er det ikke muligheter for å ommøblere med mindre vi kjøper ny sofa. Jeg ønsker meg en ny, men gubben elsker denne stygge svarte skinnsofaen. Heldigvis er vi på utkikk etter enebolig så da blir det nok til at vi kjøper i det minste ny sofa og nytt salongbord.
Vi finner noe som funker og er hensiktsmessig (mht lys, plass osv), også har vi det sånn.
Pusser opp når vi må, og gjør ytterst sjeldent forandringer.
Vi liker jo å trives hjemme, men har ikke overskudd til å bry oss så mye om interiør.
Moren til en venninne ommøblerte hele tiden, hver gang hun var frustrert over mannen... [emoji23] Ommøblerer kanskje en gang i året? Puter og gardiner blir byttet ut en gang i halvåret.
Ikke ommøblert siden vi flyttet inn desember 2016. Eller har flyttet sengen litt ut fra veggen og kjøpt et nattbord til å ha på min side (trangt så må klatre over samboer), ellers lite. Men har minimalt med plass sånn egentlig så ting må nesten få stå der de står nå, spesielt mht ledninger/kabler.
Nei. Tenker at nå bor vi i "Barnas hus" med en fireåring som leker overalt der vi er og ikke er og så kan vi heller styre mer med det om noen år Minner meg om at jeg må si opp abonnement på Bolignytt