Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Snakket alltid om at jeg og eksen skulle flytte til den franske rivieran da vi ble gamle
Men nå er han død, så jeg får flytte med noen andre.. (mannen min kanskje[8D])
Vi skal snart kjøpe nytt hus i Oslo. Aner ikke hvor enda. Ikke funnet drømmehuset enda. Men en spennende tid.
Kunne tenkt meg ett lite hus på Hawaii og en leilighet i Melbourne [:D]. Er lov å drømme litt [:D]
Jeg ønsker å bo i utlandet i ett år, men sambo har ikke lyst. Sverige er det lengste han kan strekke seg. Men jeg jobber nå med saken. Blir nok ikke noe av, men vi trivst n å her vi bor vi, så er greit det.
Jeg har alltid drømt om å bo et år/par år i et sted hvor jeg kan bidra stort i form av å være medmenneske. Det jeg har "drømt" om er å jobbe (selvsagt som frivillig) på et barnehjem - men jeg tror det kan bli vanskelig å dra dit som mor med barn... Kanskje altfor kontrastfylt å skulle hjelpe de som mangler alt- når datteren min vasser i overflod.
Men hvis det skulle la seg gjøre en gang, så "ønsker" jeg å dra til Russland.
Vi skal flytte til høsten! Overtar et hus vi skal kjøpe 1. september!![:D][:D][:D]
Skal flytte 1 km fra her som vi bor nå.
Skal flytte sammen med mne 2 barn og samboeren[;)]