Flytte.

Vi emigrerte fra Sandnes til Kristiansand for snart 10 år siden :P

Hvis vi måtte ha flytta herfra, så måtte det blitt til Lillesand :P haha... Evt kanskje vestfold, siden vi kjenner en del folk der... Men holder meg helst her altså :)

Kunne gjerne tenkt meg å bodd sørpå. Rundt Fredrikstad eller noe sånt. Men det er ikke gubbis enig i. Så ds blir vi her i Trøndelag da :)

Kunne tenkt meg ett år eller 2 i utlandet. Men får nok ikke gubben med meg på det. Skulle jeg flyttet i Norge måtte det blitt Bergen eller Sørlandet tror jeg. Men blir nok ikke flytting på oss så lenge svigerfar lever. Gubben vil helst flyttet til en liten plass til en gård skulle han hypotetisk ha flyttet på seg.

Jæren, nord-vestlandet, trøndelag eller lofoten!

Kunne kanskje vurdert å flytte til en del av landet hvor det er litt varmere. Bor på fjellet nå. Meeeen tror ikke det blir aktuelt. :-)

Bergen eller Trondheim :) Bor i Harstad

Vi flytta fra Nordland til Østfold for et par år siden, pga svigerfamilie og jobben til mannen. Skulle jeg flytta no sted nå, hadde det definitivt blitt å flytta tilbake til hjemplassen min♥

Fra levanger til ålesund,fordi jeg liker dialekta så godt:P og synes det er en fin by da selvsagt;)

Back
Topp