Flytte.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvis du og familien skulle flyttet til en annen plass i Norge hvor vil det vært?

Og fra hvor flytter dere?:)

Vi flytter til sommeren, da er sambo ferdig å studere, så da skal vi hjem. Regner med vi flytter til Narvik, fra Harstad. Sambo er fra Setermoen i Bardu, så valget er ikke avgjort heeeelt enda :p (men skal nok få det slik som jeg vil uansett!)

Jeg er født og oppvokst i Oslo, og skulle vi flyttet, så tror jeg det ville blitt ut av Norge.
Samtidig så kunne jeg godt tenke meg ett år på en liten plass, det tror jeg kunne vært spennende, annerledes og lærerikt :happy:

Jeg kunne godt tenkt meg å flyttet til Bergen. Men pga frøkna så skal jeg vente til hun blir større. Har ikke hjerte til å ta henne vekk fra faren så blir ikke før hun er stor, men teller ned på årene :P

Jeg er født og oppvokst i Oslo, og skulle vi flyttet, så tror jeg det ville blitt ut av Norge.
Samtidig så kunne jeg godt tenke meg ett år på en liten plass, det tror jeg kunne vært spennende, annerledes og lærerikt :happy:
Samme her. Bare kanskje ikke 1 helt år :p

Telemark :')

Her hadde valget falt på Kristiansand. Har litt familie der og elsker den byen.
Bor i Bergen.

Flytter fra Trøndelag til (sannsynligvis) Oslo eller Bergen neste år pga jobb og barn.

Jeg kunne godt tenkt meg å flyttet til Bergen. Men pga frøkna så skal jeg vente til hun blir større. Har ikke hjerte til å ta henne vekk fra faren så blir ikke før hun er stor, men teller ned på årene :p
Ja dere skal jo flytte inn hos oss:D

Vi kunne begge tenke oss Vestlandet, bergensområdet muligens.

Back
Topp