PinUp-Mama Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤ 5 Mar 2018 #1 Jeg fant ut at jeg måtte bytte termingruppe Går det ann å få dagboken min flyttet fra August gruppa til Juli Gruppa?
Jeg fant ut at jeg måtte bytte termingruppe Går det ann å få dagboken min flyttet fra August gruppa til Juli Gruppa?
I Ikke i bruk Forumet er livet 5 Mar 2018 #2 PinUp-Mama skrev: Jeg fant ut at jeg måtte bytte termingruppe Går det ann å få dagboken min flyttet fra August gruppa til Juli Gruppa? Klikk for å utvide … Heisann Klart det går an Kan du legge linken til dagboken enten her, eller sende den på pm til hun som er gruppemoderatoren i gruppen din, så fikser en av oss det
PinUp-Mama skrev: Jeg fant ut at jeg måtte bytte termingruppe Går det ann å få dagboken min flyttet fra August gruppa til Juli Gruppa? Klikk for å utvide … Heisann Klart det går an Kan du legge linken til dagboken enten her, eller sende den på pm til hun som er gruppemoderatoren i gruppen din, så fikser en av oss det
PinUp-Mama Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤ 5 Mar 2018 #3 http://forum.babyverden.no/threads/en-pinups-bekjennelser.1918373/ tusen takk <3