Flytte sammen

Var bare mer å mer på besøk å sluttet til slutt å dra hjem, fant meg jobb og plutselig flyttet vi sammen :-P tok vel kanskje ca 1,5 år :-P ingen barn fra før, 1 felles nå :-)

Bv forum appen ♡

etter to år tror jeg :) bme sammen når vi var 16 og 17år gammal vi bodde to forskjellige plasser så nok derfor i ventet så lenge men angrer ikke. fikk barn 1år etter

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi flyttet sammen etter 2 måneder, og han flyttet til og med fra Danmark. Vi var 20 og 21 år og hadde aldri bodd noen andre steder enn hjemme :) Lang vei men var veldig verdt det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bodde på internatrommet til kjæresten fra januar til vi slutta på skolen i juni, ble først offisielt sammen i mai :) Så var han i millitæret et år og vi flyttet sammen i hus da ca 1,5 år etter at vi ble sammen :)
Ingen av oss har barn fra før :)

jeg flytta inn hos han etter en mnd. vi bodde i hvær sin by så jeg måtte jo ha ny jobb når jeg flytta så da fant vi ut at jeg hadde ikkje råd til å leige leilighet og være arbeids søker. så da sjangs vi og jeg flytta inn til ham :p
nå 1,5 år seinere holder vi på å bygge hus og har ei nydlig jente som er 13 dager i dag :D
vi var venner i 5 år før vi ble sammen tror nok det var aldersforskjellen som gjorde at vi ikkje ble sammen før :P

Last edited:
Flytta på en måte sammen etter en uke vi:eek::eek::eek:
Har vært sammen i 5 år nå :-)
★☆★duppedingsen★☆★

Var hos han 80% av tiden fra dag 1. Men flyttet ikke inn før etter 3,5 mnd offisiellt. Vi var 18 begge to. Ingen barn fra før. 6 år etter har vi to barn, kjøpt eget hus og to biler! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flyttet sammen etter 1,5 år :)

Ca 1,5 år. Men han var mye hos meg. Jeg bodde på hybel/leilighet og han bodde hjemme hos foreldrene. Og etter ca 1,5 år flyttet vi i en annen leilighet. Etter ca 6 mnd gikk forholdet til h***, men fant sammen igjen. Flyttet da sammen igjen etter ca 4 mnd og noen mnd senere kjøpte vi hus.

Vi flyttet sammen etter 10 mnd siden jeg uansett var hos han hele tiden, så var det bortkastet penger å ha to leiligheter:) jeg har en datter fra før, vi har ikke felles barn enda, men kanskje snart ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hæhæ en måned ca :p
Jeg bodde hjemme pga forskjellige grunner så når jeg møtte han 'flytta' jeg inn tvert!! Hadde klær og utstyr til mamma og pappa da men var til han natt og dag :)

Jeg flytta inn hos han etter halvannen mnd. Roombien min fikk jobb i oslo, og jeg maktet ikke husleien alene :) så da sa jeg opp og flytta inn hos han:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg flytta inn hos han etter halvannen mnd. Roombien min fikk jobb i oslo, og jeg maktet ikke husleien alene :) så da sa jeg opp og flytta inn hos han:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi ble kjent i Jan 05, ble kjærester i feb 05, etter 2 mnd begynte vi å snakke om å flytte sammen, i mai samme år var vi på visning og 1 september flyttet vi inn. Men da hadde jeg bodd hos han hele sommeren.

Vi var sammen i 1 1/2 år før vi flyttet sammen . Det første halvåret bodde vi i forskjellige land men jeg hadde bestemt meg for å flytte tilbake til Norge rett før vi ble sammen så det var ikke baaaare pga han at jeg flyttet hit. Hadde kjent hverandre i noen år før vi ble sammen da. Ingen av oss hadde barn fra før.

Vi flyttet sammen etter litt over halvannet år som kjærester. Dette er nå 10 år siden. Ingen av oss hadde barn.

Back
Topp