Flytte sammen

Flytta sammen etter 3 uker offisielt, men egentlig så var han hos meg fra 3. dagen og ble der :p Også ble jeg hos han og siden har vi bodd sammen. Så kan vel egentlig si vi flytta sammen etter 3 dager :P Vi har snart vært gift i 3 år nå :P Vi hadde ingen barn fra før

Ingen av oss hadde barn, vi flyttet sammen etter ca 4 måneder.
Det var litt tilfeldig at det ble slik, men da vi hadde muligheten til å spare penger og kjøretid til jobb begge to fant vi ut at vi ville gi det en sjanse.

Vi flyttet sammen når eg flytta hjem igjen etter ett lite opphold vekke:) vi har nå bodd sammen i snart 8 år! Hadde ingen barn men snart tre sammen <3

4 år :) Men så var jeg 16 og han 18 når vi ble sammen da...bodde hjemme hos hver våre foreldre frem til vi flyttet sammen når jeg var ferdig på videregående og hadde jobbet ett år (spart penger) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi flyttet sammen etter 3 måneder:)
Han hadde en datter fra før på 1,5 år..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi hadde vært sammen i 8 måneder når vi flyttet sammen:) Vi bodde på hver vår side av landet, møttes på byen når jeg gikk på folkehøyskole. Skulle egentlig vente lenger, men jeg klarte ikke å vente :P Ingen av oss hadde barn.
Dette er nå litt over 5 år siden, nå er vi gift og har to barn

Etter 3 år. Ingen barn fra før verken meg eller han. Nå har vi ett barn ilag. Vært ilag i 12 år.

4 år :) Men så var jeg 16 og han 18 når vi ble sammen da...bodde hjemme hos hver våre foreldre frem til vi flyttet sammen når jeg var ferdig på videregående og hadde jobbet ett år (spart penger) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fornuftig dere ;) jeg å typen ble sammen når jeg var 15 å han 18 vi flytter sammen etter 1,5 år første gang jeg flyttet hjemmefra ;) litt over et år etter på hadde vi en liten nydelig nyfødt gutt <3

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Vi flyttet offisielt sammen etter 13 mnd, men han bodde hos meg mesteparten av tiden før det da jeg er alene med 2 barn og ikke har så mye barnefri:) Ungene forgudet han fra dag en så var ikke no problem. Nå har vi kjøpt hus og han er en fantastisk stefar for barna. Vi prøver nå på vår første:)<3

Vi hadde kjent kvarandre i heile to dager før han flytta inn hos meg...;) vart ikkje offisielt kjæresta før ca to uker etter det ;) han har en sønn fra før.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Første gang jeg ble samboer flyttet vi inn sammen etter ca. 3 år, kort tid etter (ca 6 mnd.) tok forholdet slutt :P

Med mannen min nå så flyttet vi inn sammen etter ca. 1,5 år, vi hadde nok ikke flyttet inn så raskt om det ikke var for at han flyttet til Norge så vi kunne være mer sammen, da ble det naturlig å bo sammen.

Jeg flyttet uoffisielt inn på gutterommet hans når jeg var 16 og så flyttet vi i egen leilighet da vi var 21 :-) naturlig nok ingen unger før felles nå :-P

Vi var sammen i ca 3,5 år før vi flyttet sammen, vi hadde ikke mulighet til å flytte sammen før dette pga udi sine visumregler (ville bo sammen i Norge) :) Nå har vi bodd sammen i 1,5 år og venter barn 1 & 2 :)

Begynte å rote sammen høsten 2007, så ble vi sammen i jula... Så var vi mer eller mindre sammen hver natt, før jeg flyttet til han april 2008. :) Han eide hus, og jeg leide leilighet en time unna.

Fra jeg flyttet inn til jeg var gravid gikk det 7 mndr ;)

Ingen hadde barn fra før...

Flyttet sammen etter drøye 3 år. Men så var jeg 16 år og han 17 da vi ble sammen så vi bodde begge hjemme til vi flyttet sammen. Ingen hadde barn da vi flyttet sammen. Nå har vi 2 barn og har vært sammen snart 12 år :)

På papirene flyttet vi sammen i Oktober, men egentlig har jeg vært hos ham omtrent hver dag siden dag 1. :P

Vi traff hverandre på fest og jeg lå over hos han. Jeg dro aldri etter den natten :p hentet tingene mine 1 mnd etter at vi møttes. Jeg var 23, han 24. Ingen barn fra før. Vi venter nå nr. 2 sammen.

Vi flyttet igrunn sammen før vi var kjærester, men det var mye fordi jeg skulle komme meg unna en gal eks som forfulgte meg i mange måneder og som nektet plent å gi meg tilbake nøklene mine, ergo jeg hadde ingen sted å gå. Han "forbarmet" seg over meg og jeg fikk være hos han. Etter tre måneder så ble vi sammen:)
Vi hadde ikke barn da og har ingen barn nå.

Back
Topp