Flytte sammen

Hjerterdame

Glad i forumet
hvor lenge var du sammen med kjærasten før dere flytta sammen?
hadde han eller du barn fra før? påvirka det i så fall tidspunktet?

Me flytta sammen etter 3 mnd. Skulle egentlig vente noen måneder, men så fikk han vannlekkasje som gjorde at huset hans måtte totalrenoveres. Så da flytta han inn til meg. :) Ingen hadde barn, har 1 felles nå. :)

Vært sammen i seks år nå, jeg var i slutten av 17årene da vi ble sammen så det første året var jeg mye hjemme hos hans foreldre hvor han bodde da, så etter et år kjøpte vi hus og pusset opp i ca et halvt år + før vi flyttet sammen etter litt etter ett og et halvt år, har bodd sammen siden og det har gått kjempe fint :D

jeg har kun vært samboer 1 gang, og vi flytta sammen etter at jeg var ferdig på folkehøyskolen, da var jeg 19 år og vi bodde sammen i 5 år, men var sammen i 6 år :)

Fire-fem mnd. Da var leiligheten ferdig bygd. Ingen barn fra før.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vel, han flyttet inn hos meg der jeg bodde hos foreldrene mine da vi hadde vært sammen i 7mnd. Jeg var da 16 år. Så flyttet vi til hans foreldre ca 3 mnd senere. Deretter flyttet vi inn i nabohuset til foreldrene mine 3-4 mnd etterpå igjen. Så når vi ble alene hadde vi være sammen i litt over ett år, og jeg var blitt 17, han 21 :) Vi er sammen enda.

Vi flyttet vel mer eller mindre sammen fra dag 1, men kjøpte felles etter ca 6 måneder...

Flyttet sammen etter ca.6 mnd:) ikke sånn offisielt, men jeg dro bare ikke hjem igjen;) har bodd med han siden - 7 år siden nå:)

Offisielt flyttet jeg inn etter 6mnd. Men var for det meste hos han uansett, og hadde en bag og toalettsaker med til og fra hver gang :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi flytta sammen etter 4 år, men så ble vi sammen som 16-åringer. Så da vi skulle ut å studere ble det naturlig å flytt sammen, det er snart 4 år siden. Nå eier vi leilighet sammen og har ei datter ;)

Flyttet sammen etter 2 år, men de 2 årene gikk jeg på skole et stykke unna! Ingen av oss hadde barn fra før :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi flyttet sammen etter 2 år, ingen av oss hadde barn fra før av. Jeg er veldig pirkete så må innrømme at jeg syns det var vanskelig å bo sammen til tider. Henger meg opp i alt og irriterte meg over at han ikke gjorde ting slik jeg gjorde :p Nå har vi bodd sammen i 3 år. Venter vårt 2. barn.

Vært sammen 5 mnd nå, å jeg begynner å vurdere å flytte inn til han. Reiree litt hos han, litt etter litt har jeg med et par av mine ting ;) så får vi se når jeg endrer adresse :P

Vi flytta sammen etter 2-3.mnd. Vi var 16år og han skulle bare bo hos meg (og foreldra mine) noen uker pga. noen famileproblemer. Og siden har vi bodd sammen. Har nå vært sammen i 10år

Nesten 1 år. Vi bodde i forskjellige byer :)

Vi hadde vært kjærester i 3 mnd når vi flyttet sammen. Jeg hadde et barn på 4 bein fra før av ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi flyttet sammen etter 3 mnd sammen :)

Jeg bodde med en 4 åring alene på det tidspungtet i en ganske så liten leilighet, så vi leide oss noe større da :)

Nå har vi vært samme i 6 år, gift i 1 år, har to felles unger på 2 og 4 år og kjøpte hus for 5 år siden :)

Vi var 15 og 19 da vi ble sammen, flyttet sammen etter 2,5 år, da jeg flyttet hjemmefra.

Back
Topp