Flytte når en har permisjon

Oss2

Andre møte med forumet
Er der noen som har flyttet når en har hatt permisjon?
Når sier en opp jobben?
Vurderer å flytte, vil hjemover:happy: og kommer da til å flytte til et annet fylke enn det vi bor i nå, må en gjøre noe når det kommer til foreldrepenger eller?

Takk for svar:happy:
 
Sniker

Om du må gjøre noe med foreldrepengene vil avhenge av om du får de fra nav eller om arbeidsgiver forskutterer. Tidligere arbeidsgiver vil selvsagt ikke fortsette å forskuttere etter oppsigelsestiden din.
 
Jeg gjorde det med nr 1. Flyttet fra Finnmark til Sørlandet. Fikk utbetalt foreldrepenger fra jobben, så trengte ikke melde fra til Nav. Spurte NAV om når jeg burde si opp og de anbefalte meg å vente med å si opp til slutten av permisjonen, så da leverte jeg oppsigelsen 3 mnd før permisjonen var over.
 
Jeg gjorde det med nr 1. Flyttet fra Finnmark til Sørlandet. Fikk utbetalt foreldrepenger fra jobben, så trengte ikke melde fra til Nav. Spurte NAV om når jeg burde si opp og de anbefalte meg å vente med å si opp til slutten av permisjonen, så da leverte jeg oppsigelsen 3 mnd før permisjonen var over.

Takk for svar :)Lurer og på om jeg får det fra jobben, og vurderte da om jeg skulle gjøre det på den måten ja :happy:å si opp 3 mnd før permisjonen er over :happy:
 
Back
Topp