Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MyBell
ORIGINAL: huva
Vi fikk tips om det...
men at det var hvis han ble veldig plaget.
Det virker jo bare lokalt, så hvis man tar på kun der tanna kommer så er det vel ok [;)]
Mener du Paracet Mixtur?
Den virker ikke lokalt, det blir det samme som å gi en vanlig tablett.
Jeg ville vært måteholdene med Paracet. Selvfølgelig hvis de får skikkelig vondt. men det blir det samme som å gi en stikkpille. Mixtur er faktisk bedre enn stikkpille fordi man er usikker på hvor mye som blir opptatt i tarmen av stikkpiller.
Vi fikk tips om det...
Det virker jo bare lokalt, så hvis man tar på kun der tanna kommer så er det vel ok [;)]
Mener du Paracet Mixtur?
Jeg ville vært måteholdene med Paracet. Selvfølgelig hvis de får skikkelig vondt. men det blir det samme som å gi en stikkpille. Mixtur er faktisk bedre enn stikkpille fordi man er usikker på hvor mye som blir opptatt i tarmen av stikkpiller.
Vi fikk tips om det...
Mener du Paracet Mixtur?
Blir det det samme som en pille hvis man tar litt på
en q-tips og smører på gommen???
For det var tipset vi fikk... ikke gi som en vanlig dose liksom.
Paracet mixtur har de samme virkestoffene som en vanlig paracett tablett. Bortsett fra at den er tilsatt hjelpestoffer som vann og smak. Den skal løses opp i magen og gå gjennom blodbanen for å ha noen effekt. Kan jo kanskje tas opp i små mengder gjennom slimhinnen i munnen. Men er ikke ment som det. Paracet mixtur har ingen lokal virkning. Deninox har jo en lokal virkning sånn at den bedøver litt.
Har dere fått tipset fra lege/helsepersonell?